Partner Colibri græstrimmer - hvor ?
Fra : Brian S Jensen

Dato : 22-06-05 11:09

Hej

Er der ikke nogen steder i det fynske hvor man kan købe
en Partner Colibri II (eller Colibri 25) til en fornuftig pris ?

Sorø trælast har den godt nok til 799,- men det er lige lovligt
langt fra Hesselager

Nogle bud - eller gode bud på andre modeller - skal være benzin

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-06-05 11:25

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> langt fra Hesselager
>
> Nogle bud - eller gode bud på andre modeller - skal være benzin

Jeg har lige købt en Partner B290 BX.
Den er god, husk du skal have en med bæresele.

Elektrolux laver disse mærker, modellerne til ikke profesionelle er:

- Partner
- Texas
- McCulloch

Deres profesionelle hedder Husqvarna.

--
mvh / regards http://makeashorterlink.com/?L27A21C4B
Christian http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Brian S Jensen

Dato : 22-06-05 11:36

> [...]
> Den er god, husk du skal have en med bæresele.
>
> Elektrolux laver disse mærker, modellerne til ikke profesionelle er:

Hej Christian

Jeg har prøvet (i butikken) de større modeller, og jeg syntes faktisk
at Colibri'en var rigtig god i forhold til - og netop uden bære sele, den
lå rigtigt godt i "hånden" - med en god vægt fordeling, og passede fint
til min højde (200cm)

Og den skal kun bruges til hobbybrug - lidt kanter rundt omkring i haven
på ca. 1800m2

Texas har jeg ligeledes prøvet - den passede slet ikke til mig - den var
for stor og klodset

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-06-05 11:53

> [...]
> til min højde (200cm)
>
> Og den skal kun bruges til hobbybrug - lidt kanter rundt omkring i haven

Jeg bruger vores til rabatten langs hestefolden (80 m) rundt under tråden (4
x 80 m) plus andre kanter. Jeg har haft den i 14 dage ca. har brugt den ca.
3-4 timer ialt, og selen er et must.

Husk, det er vist en god idé at bruge dette benzin:
http://www.aspen.se/Templates/standard1.asp?PN=75047

Fra : Calle.

Dato : 22-06-05 16:16

Christian B. Andresen wrote:
> Husk, det er vist en god idé at bruge dette benzin:
> http://www.aspen.se/Templates/standard1.asp?PN=75047
Det er da den dyreste spøg jeg nogensiden har set.

--
Calle.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-06-05 07:46

"Calle." <fake@fake.fake> wrote in message
> Det er da den dyreste spøg jeg nogensiden har set.

Hvis du skal gå en hel dag med en buskrydder på ryggen, så tror jeg det vil
være en god investering, da der ikke er så mange farlige dampe i
udstødningen.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 23-06-05 14:57

On Wed, 22 Jun 2005 17:15:59 +0200, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:

>Det er da den dyreste spøg jeg nogensiden har set.

Kald det hvad du vil, det er pengene værd.

Jeg bliver totalt ør i hovedet af at gå med en buskrydder med alm.
totaktsbenzin. Men Aspen eller tilsvarende mærker jeg ikke noget.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-06-05 15:30

On Wed, 22 Jun 2005 12:35:44 +0200, "Brian S Jensen"
<m3m5@hotmail.com> wrote:

>"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

>Og den skal kun bruges til hobbybrug - lidt kanter rundt omkring i haven
>på ca. 1800m2

>Mvh.
>Brian S Jensen

Colibri behøver ingen bæresele, man kan gå med den i den ene
hånd.
forhandles i Silvan
mvh Ebbe