Andet multimedie
bentjuul 3670
Acrobat 7 optimering
Fra : Nederbasse

Dato : 21-06-05 17:00

Hejsa

Jeg har lige skiftet Acrobat 6 ud med version 7 og den nye version kører
ikke særligt godt
Scroller jeg med musehjulet står den og hakker i lang tid og det kan tager
lang tid om at åbne en fil på 5,5 MB
Mon pc er en 2800 mHz med 768 MB Ram

Kan man optimere programmet så det kører bare lidt bedre ?
jag tænker på om der er noget der kan slåes fra/til

LarsN

Fra : Ricko.

Dato : 21-06-05 17:32

"Nederbasse" <nederbasseREMOVE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man optimere programmet så det kører bare lidt bedre ?
> jag tænker på om der er noget der kan slåes fra/til

du slettede vel den gl.(helt) først .

Fra : Nederbasse

Dato : 21-06-05 20:54

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse