Pension, hvilket selskab/forening/bank evt~
Fra : Thomas

Dato : 21-06-05 08:36

Hej

Jeg er en studerende som har tænkt mig at oprette en
arbejdsgiveradministreret kapitalpension, hvor jeg regner med at sætte
omkring 20.000kr ind i år, fordelt over 4 måneder.
Jeg har intet kendskab til pension og har prøvet at få et overblik over de
forskellige banker og selskaber, men kan overhovedet ikke finde ud af hvor
jeg kan få det bedste afkast af mine penge over de næste 35år. Hvem giver
den bedste rente med de laveste gebyrer?
Jeg ville gerne evt. sætte pengene i nogle investeringer eller
investeringsforeninger, uden for stor risiko, hvis det kunne øge afkastet,
men hvad er i så fald tilrådeligt at vælge med hensyn til gebyrer og afkast?

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig, da jeg gerne skulle have oprettet
min pensionsopsparing meget snart, og er i vildrede.

På forhånd mange tak.

Mvh Thomas