brændeskur ?
Fra : FLEXMAN

Dato : 20-06-05 21:05

Jeg skal i gang med at bygge et brændeskur

ER der nogle der har nogel gode ideer, evt billeder ?

det skal være ca 7-10 m2

Fra : LejfM

Dato : 21-06-05 07:28

"FLEXMAN" <sub1@sol.dk> wrote in message
> Jeg skal i gang med at bygge et brændeskur
>
> ER der nogle der har nogel gode ideer, evt billeder ?
>
> det skal være ca 7-10 m2

Lav det nu stort nok. det er min erfaring....
Jeg har lavet mit brændeskur med åbning i midten, således at jeg kan stable
i begge sider , en side for hvert år, det har jo bedst af at tørre så længe
som muligt.

LejfM

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 21-06-05 14:24

Fra : DrPepper

Dato : 21-06-05 18:14

Husk så lige at vælger man at bygge større end 9-10 m2, skal man søge om
byggetilladelse...

Fra : FLEXMAN

Dato : 21-06-05 21:13

Tak for svar