Lidt ot: klar plastrør
Fra : Jeppe Holm

Dato : 20-06-05 14:33

Hej
Jeg ved godt det måske er lidt ot, men jeg synes ikke der var andre
grupper der var bedre.
Jeg skal bruge ca 3 meter klar plastrør med en diameter på ca 30-35 cm..
Hvor skaffer man sådan noget henne?

mvh
Jeppe

Fra : Thomas Hansen

Dato : 20-06-05 16:06

On Mon, 20 Jun 2005 15:32:54 +0200, Jeppe Holm <jmho04@kom.aau.dk> wrote:

> [...]
> grupper der var bedre.
> Jeg skal bruge ca 3 meter klar plastrør med en diameter på ca 30-35 cm..

Hej Jeppe
Du kan købe det hos.
http://www.broennumplast.dk/
De har ALT i plast produkter.
Og handler også med private og i små mængter.

/Thomas

Fra : Jeppe Holm

Dato : 20-06-05 16:54

Thomas Hansen wrote:

> Hej Jeppe
> Du kan købe det hos.
> http://www.broennumplast.dk/
> De har ALT i plast produkter.
> Og handler også med private og i små mængter.
>
> /Thomas
Mange tak for linket, lidt ærgeligt at det er på Sjælland. Er der nogen
der kender noget tilsvarende i Jylland, gerne nordpå?

mvh
Jeppe

Fra : Claus Skovbo

Dato : 21-06-05 05:31

Hej Jeppe

Hvis du kender et firma / har et firma i din nærhed som laver anlæg til
malkning af køer ( rørmalkning) kan de sikkert hjælpe dig. De bruger noget
som er deromkring i diameter.

Hvh

Claus