Gyngestativ - Hvor ?
Fra : Michael Petersen

Dato : 19-06-05 20:57

Hej gruppe.

Vi har 2 børn, hvor den ene snart fylder 3.
....hun vil jo smadder gerne gynge i haven i det gode vejr.

Men, vi søger et af de der 'normale' gyngestativer, lavet af jern (håber i
kender dem, de har nogle farver, blå og gul og rød tror jeg).
Silvan har nogle gyngestativer i træ, men det syntes vi vil være alt for
'klodset' af ha' i haven, så vi søger det andet med jern.

Hvor kan man købe sådan nogle ?
....Silvan har dem ikke :(

Med venlig hilsen,
Michael Petersen.

Fra : TDN

Dato : 19-06-05 21:18

"Michael Petersen" <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Med venlig hilsen,
> Michael Petersen.

> Den har indtil videre sparet mig for at få 316 spam-mails.

ALDI havde dem i sidste uge, så hvis de ikke er udsolgt kan du måske nå det
endnu.

COOP har dem på nettet:
http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=154&pf%5Fid=6063546
Jeg har købt denne gynge fra COOP til min datter, dog var den på tilbud til
399 kr da jeg købte dem. Kvaliteten er fin.

Mvh
Thomas