lol mr and mrs. smith
Fra : JJ

Dato : 19-06-05 18:56

Er det ikke en kandidat til tyndeste plot ever ?

Jeg kommer aldrig til at se filmen, da den historie simpelthen er så
ualmindelige urealistisk.

Er der virkelig nogen mennesker som kan sloge præmissen om at de 2
hovedrolleindehavere begge 2 tilfældigvis er lejemordere, og begge
uden at modparten ved det :o

Skuffende at den ellers normalt rimeligt fornuftige (udi filmvalg)
Brad Pitt valgte denne rolle og hoppede på medievognen udi promotionen
med Angelina. Men okay, den skal jo nok tjene sig ind, desværre :/

Fra : Madsen

Dato : 19-06-05 19:28

On Sun, 19 Jun 2005 19:56:14 +0200, JJ <Jsins@hotmail.com> wrote:

>Er det ikke en kandidat til tyndeste plot ever ?

Jo da, men det er jo heller ikke det det handler om her.

Det handler om underholdning med krudt og kugler
og det har filmen masser af.

Du kigger da vel heller ikke efter et solidt plot i en
James Bond film, vel?

Mvh Mads

--
Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely
in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,

Fra : JytteJ

Dato : 19-06-05 19:33

"JJ" <Jsins@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Brad Pitt valgte denne rolle og hoppede på medievognen udi promotionen
> med Angelina. Men okay, den skal jo nok tjene sig ind, desværre :/

Der er faktisk lavet en film tidligere med nogenlunde samme emne. Det var
med Kathleen Turner og Jack Nicolson. Ka´ ikke huske titlen, men det var
vist nærmest en komedie. (og det er der nok en grund til).

VH.
JytteJ

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 19-06-05 20:35

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Der er faktisk lavet en film tidligere med nogenlunde samme emne. Det var
> med Kathleen Turner og Jack Nicolson. Ka´ ikke huske titlen, men det var
> vist nærmest en komedie. (og det er der nok en grund til).

det var nu Anjelica Houston og ikke Kathleen Turner. Filmen hed "Prizzi's
Honour"

Fra : JytteJ

Dato : 19-06-05 22:32

"Jørgen Flainard" <smallerb@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> det var nu Anjelica Houston og ikke Kathleen Turner. Filmen hed "Prizzi's
> Honour"

Det er ikke korrekt. Det var Kathleen T, Anjelica var ganske vist også med,
men det var som den forsmåede kæreste.
Se IMdm.

VH.
JytteJ

Fra : Morbid Angel

Dato : 19-06-05 23:11

On Sun, 19 Jun 2005 21:35:22 +0200, "Jørgen Flainard"
<smallerb@hotmail.com> wrote:

>"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

>det var nu Anjelica Houston og ikke Kathleen Turner. Filmen hed "Prizzi's
>Honour"

Dennis Quaid & Kathleen Turner lavede en lignende agentkomedie, som på
Dansk kom til at hedde "krudt, kugler og bleer"

Undercover Blues
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0108442/

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 20-06-05 21:25

Morbid Angel <morbid@hotmail.com> wrote in message news:<c5rbb1h4pcnsvb5iicfl2d9sk0ag2819fl@4ax.com>...

> Dennis Quaid & Kathleen Turner lavede en lignende agentkomedie, som på
> Dansk kom til at hedde "krudt, kugler og bleer"
>
> Undercover Blues
> IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0108442/

En absolut fed skæg film. Især "Mr Morte".
Mvh
Klavs.

Fra : /Ole

Dato : 19-06-05 22:11

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in message

> [...]
> med Kathleen Turner og Jack Nicolson. Ka´ ikke huske titlen, men det var
> vist nærmest en komedie. (og det er der nok en grund til).

Jeg syntes da også at den lugter lidt hen ad "True Lies" med Arnold
Schwarzenegger og Jamie Lee Curtis... Den var heller ikke realistisk, men
det var jo heller ikke meningen... Sådan er der så meget....

/Ole

/Ole

Fra : Per

Dato : 20-06-05 13:39

> [...]
> med Kathleen Turner og Jack Nicolson. Ka´ ikke huske titlen, men det var
> vist nærmest en komedie. (og det er der nok en grund til).

Eller True Lies?

Fra : Per Vadmand

Dato : 20-06-05 18:14

"Per" <no@tak.dk> wrote in message

> Eller True Lies?
Mon ikke I tænker på "War of the Roses" med Turner og M. Douglas?
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Per

Dato : 21-06-05 08:49

> Mon ikke I tænker på "War of the Roses" med Turner og M. Douglas?
> --
> Per V.

Nej

Fra : Martin Helbo

Dato : 20-06-05 07:32

"JJ" <Jsins@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det ikke en kandidat til tyndeste plot ever ?
>
> Jeg kommer aldrig til at se filmen, da den historie simpelthen er så
> ualmindelige urealistisk.

Tjah, det kommer jo an på hvad man går efter.
jeg havde vundet billetter, og gik ind med absolut ingen forventinger. Jeg
blev positiv overrasket. Plottet er måske ikke det mest geniale, men
actionscenerne er gode, og humoren faldt lige i min stil. En rigtig god
actionkomedie, hvor man kan slå hjernen fra, og nyde det!

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 20-06-05 10:27

Martin Helbo skrev:

> [...]
> mest geniale, men actionscenerne er gode, og humoren faldt lige i min
> stil. En rigtig god actionkomedie, hvor man kan slå hjernen fra, og

Sådan anmeldte jeg også filmen til mine venner.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Per

Dato : 20-06-05 13:49

"JJ" <Jsins@hotmail.com> wrote in message
> Er det ikke en kandidat til tyndeste plot ever ?
>
> Jeg kommer aldrig til at se filmen, da den historie simpelthen er så
> ualmindelige urealistisk.

Det er jo så dit tab ;)~~

For mig var filmen en af årets største positive overraskelser

Fra : JJ

Dato : 20-06-05 14:30

On Mon, 20 Jun 2005 14:49:12 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>"JJ" <Jsins@hotmail.com> wrote in message

>Det er jo så dit tab ;)~~
>
>For mig var filmen en af årets største positive overraskelser

Ja hvis du kunne lide Eraser, og andet hjernedødt bras var det sikkert
god underholdning. Jeg duer ikke til sådan en omgang cliche-action af
værste skuffe med papirtynde plots. Men ja mit "tab".

Fra : JytteJ

Dato : 20-06-05 16:06

> Ja hvis du kunne lide Eraser, og andet hjernedødt bras var det sikkert
> god underholdning. Jeg duer ikke til sådan en omgang cliche-action af
> værste skuffe med papirtynde plots. Men ja mit "tab".

Det _behøver_ jo ikke være noget bras bare fordi du ikke forstår det.
Hvis du med Eraser, mener Lynch´s Eraserhead, så synes jeg det var en
kanonfilm.

VH.
JytteJ

Fra : Michael

Dato : 20-06-05 16:25

JytteJ wrote:
> [...]
>

> Det _behøver_ jo ikke være noget bras bare fordi du ikke forstår det.
> Hvis du med Eraser, mener Lynch´s Eraserhead, så synes jeg det var en

Tror han mener Eraser med Arnold :)
http://www.imdb.com/title/tt0116213/

MVH
Michael

Fra : HKN

Dato : 20-06-05 22:10

> Ja hvis du kunne lide Eraser, og andet hjernedødt bras var det sikkert
> god underholdning. Jeg duer ikke til sådan en omgang cliche-action af
> værste skuffe med papirtynde plots. Men ja mit "tab".

Jeg synes det er morsomt at følge med i den tråd som du har startet, og
iøvrigt slet ingen forudsætninger har for at starte. Jeg kunne faktisk
mistænke dig for at basere dine udtalelser på grundlag af en hvis
filmanmelder i Go' morgen Danmark......?

Jeg har netop set filmen her til aften, og min skepsis er blevet gjort til
skamme godt og grundigt. Vil man se en film hvor man kobler totalt fra, og
bare vil underholdes af hæsblæsende action og humor, så kommer denne film
ind på en klar 1. plads p.t.

JMHO

-Henrik

It has removed 90 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Per

Dato : 21-06-05 08:53

> Ja hvis du kunne lide Eraser, og andet hjernedødt bras var det sikkert
> god underholdning. Jeg duer ikke til sådan en omgang cliche-action af
> værste skuffe med papirtynde plots. Men ja mit "tab".

Jeg kunne ikke lide Eraser nej.

Men vi må jo nok desværre finde os i snobber som dig, der udtaler dig
negativt om film du ikke engang har set.

Fra : JJ

Dato : 21-06-05 13:02

On Tue, 21 Jun 2005 09:52:46 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>Jeg kunne ikke lide Eraser nej.
>
>Men vi må jo nok desværre finde os i snobber som dig, der udtaler dig
>negativt om film du ikke engang har set.

Heh, der skal ikke meget til at provokere dig. Det var lige så meget
en generel kritik af hollywood at smide film ud, som i den grad
mangler en troværdig handling, eller på anden måde bidrager med noget
interessant.

En film som i den grad markedsføres, også via en IRL-"romance" mellem
de 2 hovedpersoner. Fra første fløjt er der dømt kassetænkning. Det
synes jeg er ærgerligt, og jeg så da gerne fra et privat synspunkt at
folk proppede penge i de film, der rent faktisk giver noget, og ikke
bare er hjernedødt underholdning.

For ellers får vi bare endnu mere af den her slags, og det er da lidt
trist, i hvert fald set fra mit synspunkt. Men selvfølgelig, vi har
hver vores ønsker med film, og ønsker man at slå hjernen fra og sluge
filmens tåbelige præmisser, så er man sikkert tilfreds. Men der er
aldrig noget galt i at være lidt kritisk indstillet :)

Fra : Per

Dato : 22-06-05 09:33

> [...]
> filmens tåbelige præmisser, så er man sikkert tilfreds. Men der er
> aldrig noget galt i at være lidt kritisk indstillet :)

Pointen er jo ligesom at udtaler dig uden at have set filmen, så hvordan
forventer du så at blive taget seriøs?

Fra : Jesper

Dato : 20-06-05 15:01

JJ <Jsins@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Brad Pitt valgte denne rolle og hoppede på medievognen udi promotionen
> med Angelina. Men okay, den skal jo nok tjene sig ind, desværre :/

Hvad havde du forventet: En film af Ken Loach eller Mike Leigh?

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 21-06-05 00:03

JJ wrote:
> Er det ikke en kandidat til tyndeste plot ever ?
>
> Jeg kommer aldrig til at se filmen, da den historie simpelthen er så
> ualmindelige urealistisk.

Hvis du ikke en gang gider se filmen hvad er så den dybere mening med at
skrive her?

Eller er det bare for at slå tiden ihjel?

Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen