Reisefølge til Kroatia
Fra : Silver

Dato : 19-06-05 18:12

Heisann. Jeg skal sammen med mine 2 døtre (5 og7) kjøre bil til Kroatia
og søker kvinnelig kartleser og samtalepartner til turen. Har plass til
et barn også.
Skal møte noen venner av meg i Brac (øy utenfor Split) etter hvert. Drar
ca den 15/7 og skal være tilbake den 30/7. Starter og ankommer i
Kristiansand (Norge)via Danmark.
Lyst å slenge deg på, skriv noen ord og legg med bildet.

Mvh Gisle

Fra : Kim Persson

Dato : 19-06-05 19:00

> Heisann. Jeg skal sammen med mine 2 døtre (5 og7) kjøre bil til Kroatia og
> søker kvinnelig kartleser og samtalepartner til turen.
Sikker på at det er en kortlæser du søger?* ej den var tynd, sorry*

Fra : Silver

Dato : 19-06-05 19:09

Kim Persson wrote:

> Sikker på at det er en kortlæser du søger?* ej den var tynd, sorry*

Hehe. Jeg ser åpningen for tvil her...Men skulle jeg primært søkt etter
en kjæreste, ville jeg kanskje ikke søkt på en dansk Rejse
nyhetsgruppe...Siden jeg selv bor i Norge mener jeg

Mvh
Gisle

Fra : Henrik Madsen

Dato : 19-06-05 20:41

On 19 Jun 2005 20:09:28 +0200, Silver <gislevon@start.no> wrote:

>Hehe. Jeg ser åpningen for tvil her...Men skulle jeg primært søkt etter
>en kjæreste, ville jeg kanskje ikke søkt på en dansk Rejse
>nyhetsgruppe...Siden jeg selv bor i Norge mener jeg

Jo jo..

For når du så har slået kløerne i en dansk dame så vil du jo nok også
familiesammenføres..

Forstår godt du er utilfreds med Norge men det ER altså ikke måden at
få dansk opholdstilladelse på.

Henrik