Toonstruck i XP ?
Fra : Dopedog

Dato : 19-06-05 17:27

Er der en måde at få Toonstruck til at køre på i XP (udover den her
maratonsmåde
http://home.earthlink.net/~infernofilecabinet4/XpSetupsP_T/Toonstruck_Setup.htm) ?

Og nej, man kan IKKE få det til at køre igennem ScummVM

-Ronnie

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-06-05 00:19

Dopedog wrote:
> [...]
> ?
> Og nej, man kan IKKE få det til at køre igennem ScummVM

Nej, selvfølgelig kan man ikke det.

Det er lige før det er nemmere bare at køre det på en gammel PC.

Hvis du er meget glad for gamle spil, så lav en FAT32 partition på din
harddisk og installér Windows 98 på den. Så bliver det hele meget
nemmere.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Dopedog

Dato : 20-06-05 10:38

> [...]
>
> Hvis du er meget glad for gamle spil, så lav en FAT32 partition på din
> harddisk og installér Windows 98 på den. Så bliver det hele meget nemmere.

Hm kan jeg gøre det uden at skulle formatere og geninstallere XP ... ?

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-06-05 12:08

Dopedog wrote:

> Hm kan jeg gøre det uden at skulle formatere og geninstallere XP ... ?

Ja, med et program som f.eks. Partition Magic. Det kan lave en FAT32
partition på din eksisterende NTFS partition, du kan selv vælge hvor
stor den skal være. Jeg vil tro at 1-2 GB er mere end rigeligt hvis du
kun skal bruge den til spil. Så kan du køre dual boot sådan at du under
opstart får vist en menu hvor du kan vælge om du vil starte op i XP
eller Windows 98.

Jeg har selv brugt programmet et par gange, det er egentlig rimelig nemt
at overskue, du skal bare bede til at du ikke har strømafbrydelse imens
din harddisk bliver ommøbleret!!

Good Luck.

-Sune

Fra : Dopedog

Dato : 21-06-05 10:33

> [...]
>
> Jeg har selv brugt programmet et par gange, det er egentlig rimelig nemt
> at overskue, du skal bare bede til at du ikke har strømafbrydelse imens

Tak skal du ha'. Jeg må lige se om jeg kan finde det program og så få lavet
en Windows 98 partition. Tusind tak for hjælpen :)

-Ronnie

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 25-06-05 14:28

> Tak skal du ha'. Jeg må lige se om jeg kan finde det program og så få
> lavet en Windows 98 partition. Tusind tak for hjælpen :)

Fik du det til at virke? Jeg har nemlig spillet selv og har lyst til at
spille det. Men af hvad jeg kan huske er der noget med noget
SuperVGA-skidt...