Skærme
Fijala 3554
Ny TFT skjerm
Fra : jh

Dato : 19-06-05 16:06

Jeg tenker på å anskaffe en 19" flatskjerm. Skal brukes hovedsaklig til
surfing og avislesning på Internet samt Word, XL, E-mail og nyhetsgrupper..
Litt spill (når barnebarnet er på besøk!).

Jeg håper en vennlig sjel vil komme med en anbefaling eller to.
På forhånd takk.
jh

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 19-06-05 23:55

"jh" <ja@NOSPAMsnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nyhetsgrupper..
> Litt spill (når barnebarnet er på besøk!).
>
> Jeg håper en vennlig sjel vil komme med en anbefaling eller to.

Well, Dell's 1905FP er testvinder hos "Alt om Data" i majnummeret, så den er
nok ikke helt skæv.

Ellers er Samsung jo næsten altid et sikkert valg.

--
Jesper Nielsen
aka