Installering af Office XP stud. version
Fra : Kim L.

Dato : 18-06-05 11:08

Hej NG

Kan det passe at jeg ikke må installere min egen originale version af Office
XP (studenter og lærer udgave) på min nye computer, når jeg tidligere har
installeret programmet det på min gamle computer?

Kim

Fra : Simon - [8230]

Dato : 19-06-05 08:36

> [...]
har
> installeret programmet det på min gamle computer?

Alle reglerne står her - godt nok for office 2003, men mon ikke at de er
meget lig hinanden.
http://www.microsoft.com/danmark/license/programmer/studentlicens.asp

Mvh

Simon