Darude, Oakendfold, ATB - lignende musik
Fra : Cifly

Dato : 18-06-05 11:15

Hej NG

Nogen der kan anbefale musik/kunstnere i samme stil som ovenstående?

Specielt i lighed med ATB og Darude.

Cifly

Fra : Jacob E.

Dato : 18-06-05 11:25

Cifly" <clauss"nospam wrote:
> Hej NG
>
> Nogen der kan anbefale musik/kunstnere i samme stil som ovenstående?
>
> Specielt i lighed med ATB og Darude.
>
> Cifly

En stor del af techno-genren i starten af den nye årtusinde lød sådan,
sååå... go' jagt!

Mvh Jacob

Fra : John

Dato : 18-06-05 14:55

Cifly skrev:
> Hej NG
>
> Nogen der kan anbefale musik/kunstnere i samme stil som ovenstående?
>
> Specielt i lighed med ATB og Darude.

Kig på opsamlingsalbum som fx Dream Dance serien. Der er masser af musik
i samme stil på.

Mvh

John

Fra : Cifly

Dato : 18-06-05 18:30

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse:

> Kig på opsamlingsalbum som fx Dream Dance serien. Der er masser af musik i
> samme stil på.

Jeg er ude efter en kunstner. Jeg er mest til, at lytte til én kunstners
musikstil af gangen.

Fra : Kim Petersen

Dato : 18-06-05 19:02

"Cifly" <clauss"nospam"@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> Jeg er ude efter en kunstner. Jeg er mest til, at lytte til én kunstners
> musikstil af gangen.

På den måde kan du også finde nye kunstnere, og så kan du købe alt det de
har lavet.

Jeg er mest til Paul van Dyk, Armin van Buuren og DJ Tiesto, de ligger nok
tættest på ATB af de 3 du nævner.

Fra : Cifly

Dato : 18-06-05 20:15

"Kim Petersen" <kems@cool.dk skrev:

> [...]
> har lavet.
>
> Jeg er mest til Paul van Dyk, Armin van Buuren og DJ Tiesto, de ligger nok

Tak, Kim. Ja. Det er rigtigt, at man så kan høre lidt af hvert, men hvis nu
i kendte nogen, der netop ligger op af dem - så er det jo også et godt
udgangspunkt, ik.

Fra : Kim Petersen

Dato : 18-06-05 21:11

> Tak, Kim. Ja. Det er rigtigt, at man så kan høre lidt af hvert, men hvis
nu
> i kendte nogen, der netop ligger op af dem - så er det jo også et godt
> udgangspunkt, ik.

Min favorit p.t. er Armin van Buuren: Live at Ibiza - den er svær at slippe
af med

Fra : blumi

Dato : 28-06-05 22:10

Sasha Real Ibiza 13

Fra : Koeffe

Dato : 19-06-05 03:16

| Specielt i lighed med ATB og Darude.

Jeg kan da sige at genren hedder eurotechno. Det eneste navn
jeg lige kan komme i tanker om lige nu (hvor jeg lige er
kommey hjem fra byen) e r Watergate, som er rtet fedt...
Det er DJ quicksilver der er med i noget projekt. Ved ikke
om de stadigvæk eksisterer, men de lavede i hvert fald noget
god eurotechno...

--
Koeffe
....letttere død og skal bare i sENG!

Fra : zcully

Dato : 19-06-05 11:10

"Cifly" <clauss"nospam"@postkasse.net> wrote in message
> Hej NG
>
> Nogen der kan anbefale musik/kunstnere i samme stil som ovenstående?
>
> Specielt i lighed med ATB og Darude.
>
> Cifly

Kan se der er en nedenunder der anbefaler Tiesto.
Prøv at køb en af hans live DVD'er "Tiesto in concert". Det er sublimt!!

/Zcully

Fra : Cifly

Dato : 20-06-05 07:37

Jeg takker for de mange indlæg. Nu tror jeg at jeg har nok, til at finde
lidt kræs for ørerne.
Takker