Hej er der nogen der kender prisen på arme~
Fra : Søren Jensen \(9800\~

Dato : 18-06-05 06:36

Hej er der nogen der kender prisen på armeringsnet 50 * 50 masker
størrelser.
Ville bruge det til at lave hundegård af. Men kan ikke finde priser på nette
med de maske størrelser, nogen der kan hjælpe
På forhånd tak.
Søren Jensen

Fra : Erling Jensen

Dato : 18-06-05 07:23

"Søren Jensen (9800)" <slj@hasFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> På forhånd tak.
> Søren Jensen
>Det ville nok hjælpe lidt hvis du skrev om det skulle være i mm eller cm

prøv her :
http://www.lmg.dk/Files/Billeder/lmgdk/hent_se_mat/staal/LMG_Dimliste_2004w.pdf

Fra : Søren Jensen \(9800\~

Dato : 18-06-05 08:05

> prøv her :
http://www.lmg.dk/Files/Billeder/lmgdk/hent_se_mat/staal/LMG_Dimliste_2004w.pdf

Den har jeg set men ,
Det er kun en dimissions liste ikke en pris liste , jeg kan ikke finde
priser der på , det kan være jeg ikke kikker rigtigt efter
elles tak for det

Søren

Fra : Erling Jensen

Dato : 18-06-05 17:06

> http://www.lmg.dk/Files/Billeder/lmgdk/hent_se_mat/staal/LMG_Dimliste_2004w.pdf
>
> Den har jeg set men ,

når jeg skal bruge noget og vil vide prisen, griber jeg telefonen og ringer
til dem der det som jeg skal bruge, derfor linket og så vidt jeg husker er
det frit leveret hvis man køber for over 2000 kr ex moms og det bliver det
jo hurtigt.

mvh
Erling

Fra : Søren Jensen \(9800\~

Dato : 19-06-05 11:12

> [...]
> ringer til dem der det som jeg skal bruge, derfor linket og så vidt jeg
> husker er det frit leveret hvis man køber for over 2000 kr ex moms og det

ikke nemt her i weekenden.

Søren

Fra : ...

Dato : 18-06-05 08:53

Som tommelfingerregel, koster alm. uforarbejdet stål, pt. omkring 10 - 20
kr/kg i "udsalg", alt efter kvalitet.
Ring til Smeden, spørg ham hvad det skal koste.

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 18-06-05 18:20

"..." <mine-handler@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Som tommelfingerregel, koster alm. uforarbejdet stål, pt. omkring 10 - 20
> kr/kg i "udsalg", alt efter kvalitet.
> Ring til Smeden, spørg ham hvad det skal koste.

Hvis du bare vil give 8,- + moms pr. kg. så sig lige hvor mange tons du skal
bruge!
Indkøbsprisen på alm. danske godkendte armeringsnet ligger mellem 4 og 5 kr.
pr. kg. + moms v. 25 tons. Tyske net er lidt billigere.
Hilsen Matthias