Thailand
Fra : Helene Juul Kristens~

Dato : 17-06-05 19:53

Hej

Min kæreste og jeg har besluttet os for, at rejse til Thailand i
februar/marts i 14 dage 2006.

Vi skal bo i Bangkok 3 nætter og 11 nætter i Rayong.

Er der nogle spændender steder/ting som man kan opleve de 2 steder ?

Det må også ligge udenfor bygrænsen

På forhånd Tak

Helene

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 19-06-05 21:14

Helene Juul Kristensen wrote:
> [...]
>
> Vi skal bo i Bangkok 3 nætter og 11 nætter i Rayong.
>
> Er der nogle spændender steder/ting som man kan opleve de 2 steder ?

Der har været mange forespørgsler om subjekt igennem tiderne, en søgning
på google under grupper kan lede dig på sporet her er havd der komme
hvis du skriver Thailand.

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&q=thailand&btnG=S%C3%B8g&meta=group%3Ddk.fritid.rejse

Hvis du synes et er lidt strengt så er det absolut ikke af ond vilje, de
fleste her i gruppen vil gerne hjælpe, men har sansynligvis skrevet det
samme mange gange, måske kunne du være mere spicifik når du har fundet
lidt mere selv?

Her er hvis du skriver Thailand 2005 og søger kun i denne
gruppe:http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&q=thailand+2005&btnG=S%C3%B8g&meta=group%3Ddk.fritid.rejse

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Henrik Nielsen