Rockshow
Fra : Ulrik

Dato : 17-06-05 19:31

Hej,

Jeg er ude efter hvilke navne der spillede på Rockshow på Sjælland i
perioden 1990-96, samt hvor disse koncerter blev afholdt.
Hvor kan jeg finde det? Findes der en side på nettet, hvor programmerne
er listet?

Specielt er jeg ude efter, hvor og hvornår Shubidua har spillet på Rockshow?

Mvh
Ulrik

Fra : Holst

Dato : 17-06-05 20:46

Ulrik wrote:

> [...]
> er listet?
>
> Specielt er jeg ude efter, hvor og hvornår Shubidua har spillet på Rockshow?

Foregik de ikke alle på Charlottenlund Fort? De fleste af dem gjorde i
hvert fald. Og Shibidua spillede da vist på de fleste af dem, gjorde de
ikke?

Fra : Ulrik

Dato : 17-06-05 21:56

Holst wrote:
> Foregik de ikke alle på Charlottenlund Fort? De fleste af dem gjorde i
> hvert fald. Og Shibidua spillede da vist på de fleste af dem, gjorde de
> ikke?

Joh måske. Jeg kan jo ikke huske det!
Jeg mener, jeg var til Rockshow i Slagelse/Ringsted/der omkring et år,
men hvor det var, og om Shubidua spillede, kan jeg ikke huske..

Ulrik

Fra : -V-

Dato : 17-06-05 22:43

Ulrik wrote:

> Joh måske. Jeg kan jo ikke huske det!
> Jeg mener, jeg var til Rockshow i Slagelse/Ringsted/der omkring et år,
> men hvor det var, og om Shubidua spillede, kan jeg ikke huske..

"Paging Karina, Karina please respond".

-V-

Fra : Ulrik

Dato : 17-06-05 23:02

-V- wrote:
> "Paging Karina, Karina please respond".

*LOL* Hende har jeg skam fat i

Fra : Jan Zepelin

Dato : 19-06-05 12:02

"Ulrik" <you.dont@need.it> skrev i en meddelelse
> [...]
> listet?
>
> Specielt er jeg ude efter, hvor og hvornår Shubidua har spillet på

Hej Ulrik

Jeg har en vhsoptagelse fra 5. maj 1990 fra Charlottenlund Strandpark.
Flg. kunstnere er med på båndet:
Michael Ruff: Come together, What kind of world
Moonjam: Østen for solen, Sarai
Danseorkesteret: Hallo, Løb hjemmefra
One Two: Det er sent nu, Sket så tit
Shu-Bi-Dua: Tryk på, Karbad-baby og Står på en alpetop.

Båndet er udgivet sammen med BT Rock (polygram records).

VH Jan

Fra : Ulrik

Dato : 19-06-05 21:46

Jan Zepelin wrote:
> [...]
> Shu-Bi-Dua: Tryk på, Karbad-baby og Står på en alpetop.
>
> Båndet er udgivet sammen med BT Rock (polygram records).

Ok tak

Jeg bør nok være lidt mere specifik. De koncerter jeg er ude efter,
foregik omkring Ringsted og Slagelse evt. Sorø... Og self. hvor
Shu-bi-dua var med...

Ulrik