Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp med at finde en fototaske...
Fra : Magnus

Dato : 17-06-05 19:38

Jeg skal have noget til at opbevare mit Canon 20D med stadard obj. og et
70-200 mm obj. og det skal være så man let og hurtigt kan skifte objektiv.
Det er mest mest sport jeg fotografere og har derfor et etbenet stativ og en
lille stol som der også gerne skulle kunne være der.

Problemet er at alle fototasker jeg har fundet er det hele så kompakt og
beregnet til at rejse med hvor det skal fylde lidt. Men det jeg har brug for
det er en taske/æske som man kan have stående vedsiden af sig så man let kan
gribe ud efter et andet objektiv og let ligge kameraet ned uden sådan at
skal igennem diverse lynlåse og andre lukke mekanismer.

Er der nogen der kender til en god løsning?

/Magnus

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 17-06-05 20:11

Tjek lowepro reporter serie...

www.lowepro.com

--
Med venlig hilsen/Best regards

René Ernst Nielsen
www.fotographi.dk

Fra : Mogens Hansen

Dato : 17-06-05 20:16

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> wrote in message

[8<8<<8]
> Er der nogen der kender til en god løsning?

Lowepro StealthReport 300
(http://www.lowepro.com/Products/Shoulder_Bags/allWeather/Stealth_Reporter_300_AW.aspx)
syntes jeg godt kunne være et bud.
Den kan rumme bl.a. en 70-200/2.8L IS.