overtiden - zoneterapi
Fra : Pouline

Dato : 02-06-01 14:12

Min kone er snart 3 uger over tiden - og er ved at drukne i barn - vi har
hørt at der er nogen zoner under fødderne, der kan stimulere fødslen/veer/at
livmoderen trækker sig sammen.
Er der nogen her i gruppen der ved hvilke? - evt. link til en hjemme
side....
Venlige hilsner
Gringer

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 02-06-01 19:38

hejsa

"Pouline" <m.p.gringer@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Min kone er snart 3 uger over tiden - og er ved at drukne i barn - vi har
> hørt at der er nogen zoner under fødderne, der kan stimulere
fødslen/veer/at
> livmoderen trækker sig sammen.

Fordi din kone er gået over den forud fastsatte termin betyder det ikke
nødvendigvis at hun reelt er gået over tiden, lægerne kan når barnet er født
se hvor mange døgn det er gået over.......og jeg mener de i blodprøverne kan
se på hormonbalancen om det er tiden at skride ind ved kejsersnit eller
fødsels- igangsætning.

> Er der nogen her i gruppen der ved hvilke? - evt. link til en hjemme
> side....

Nej, men sæd skulle efter sigende bløde op, og orgasme få det hele til at gå
igang..hvis tiden er rigtig

> Venlige hilsner
> Gringer

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Pouline

Dato : 03-06-01 07:45

"J¤mfruen)" <jomfru-d@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> se på hormonbalancen om det er tiden at skride ind ved kejsersnit eller
Ja, men hun blev kun insemineret een gang så vi ved hvornår den er kommet
ind, men det er da rigtigt, at barnet kommer når det er rede og alt det der.
Skanningerne viser også, at der er rigeligt med fostervang og barnet er
kæmpe stort (uden for tabellerne!!). Vi håber bare, at der er hold i teorien
om, at store børn er lettere at føde end små

> Nej, men sæd skulle efter sigende bløde op, og orgasme få det hele til at

> igang..hvis tiden er rigtig
Sæd igen - altså det bliver lidt dyrt, for vi er to kvinder... og 4000,- pr.
klat er ret meget
Orgasme du'er ikke......
Så tiden er nok ikke, men det var bare hvis der var nogen, der kunne nogen
trick...
Og iøvrigt tak for svaret - alt er godt at høre....

> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)
Venlige hilsner
Gringer

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 03-06-01 23:00

> [...]

teorien
> om, at store børn er lettere at føde end små

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men en generel omgang fod Zoneterapi
og massage vil ikke skade - men give en lettere fødsel når tid er.

> gå

> Sæd igen - altså det bliver lidt dyrt, for vi er to kvinder... og 4000,-
pr.
> klat er ret meget

Mon ikke en af d´herrer i Dk snak sexualitet ville aflevere noget til
brugen.....der er jo ingen risiko for følger....ssss.

> Orgasme du'er ikke......
> Så tiden er nok ikke, men det var bare hvis der var nogen, der kunne nogen
> trick...

Jeg arbejder med zoneterapi og Healing - og kan nogle "Tricks" men de virker
bare ikke sadan vupti hvis ikke tiden er inde :)

> Og iøvrigt tak for svaret - alt er godt at høre....

Velbekomme.
Kærlige hilsner
J¤mfruen)