Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Markræs
Fra : Jonas Kongslund

Dato : 17-06-05 16:45

Hej

Konstruktiv kritik ønskes:
<http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=155434>

Pft.
--
Jonas Kongslund

Fra : Gert Medom

Dato : 17-06-05 17:06

"Jonas Kongslund" <dont@mail.me.at.all> skrev i en meddelelse
news:neCse.100$Af4.5@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Konstruktiv kritik ønskes:
> <http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=155434>
>
> Pft.
> --
> Jonas Kongslund

Jeg tror at du med fordel kunne være gået tættere på og have gjort
køretøjet
til det centrale i billedet. Måske et billede hvor du går i knæ og
fotograferer op over vognen og får lidt himmel med. En anden mulighed er
et
billede hvor du stiller dig i mellemgrunden og viser den oppløjede jord
som
funktion af køretøjets kørsel.

Jeg synes ikke at den pæne fyr ude til højre bidrager med noget ift
billedet.

Motivet er interesant, så hvis muligheden er der, skulle du prøve igen.

/ Gert

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 18-06-05 04:10

On Fredag 17 juni 2005 18:05, Gert Medom wrote:

> [...]
> billedet.
>
> Motivet er interesant, så hvis muligheden er der, skulle du prøve igen.

Mange tak for dine input Gert. Jeg vil afprøve forslagene såfremt muligheden
byder sig igen.

I det oprindelige billede er der dobbelt så megen himmel, men jeg valgte at
skære den øverste halvdel væk da den bestod af én stor mørkegrå, dyster
sky. Den kan sikkert gøres knap så dyster med den rette behandling i Gimp,
men helt så ferm er jeg endnu til det program.

--
Jonas Kongslund

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-06-05 18:21

Jonas Kongslund wrote:

> Konstruktiv kritik ønskes:
> <http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=155434>

Hmm... det kan siges meget kort, det er noget uinteressant og
talentløst knipseri...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jonas Kongslund

Dato : 18-06-05 03:36

On Fredag 17 juni 2005 19:20, Niels Riis Ebbesen wrote:
> Hmm... det kan siges meget kort, det er noget uinteressant og
> talentløst knipseri...

Jamen dog. Tak for din konstruktive kommentar!

--
Jonas Kongslund