glemt kodeord til Word XP
Fra : Vicit

Dato : 17-06-05 16:14

Hej NG

Er der en der ligger inde med et program som
kan bryde koden i Word XP

MVH

Vicit

Fra : ///M

Dato : 17-06-05 16:33

Vicit wrote:
> Hej NG
>
> Er der en der ligger inde med et program som
> kan bryde koden i Word XP
>
> MVH
>
> Vicit

Søg på google - de findes i massevis. Men hvis koden er mere end 4-5-6 chars
så opgiv at bruteforce den.

///M

Fra : MadHatter

Dato : 17-06-05 20:45

On Fri, 17 Jun 2005 17:14:03 +0200, "Vicit" <vicit@tele2adsl.dk>
wrote:

>Er der en der ligger inde med et program som
>kan bryde koden i Word XP

Kig på SAMINSIDE: http://www.insidepro.com/eng/index.shtml

Alternativt kan du bare nulstille password med dette

http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

<mlr>

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 17-06-05 22:13

MadHatter wrote:

> Kig på SAMINSIDE: http://www.insidepro.com/eng/index.shtml
>
> Alternativt kan du bare nulstille password med dette
>
> http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

Læg venligst mærke til ordet "Word" i spørgsmålet.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-06-05 11:06

"Vicit" <vicit@tele2adsl.dk> crashed Echelon writing

> Er der en der ligger inde med et program som
> kan bryde koden i Word XP

Har sendt dig mail på ovenstående umiddelbart ubeskyttede email adresse.

Som skrevet brugte jeg det selv til at fjerne password på Word 2K dokument,
engang en bruger glemte hvad kodeordet var.

Ved ikke om det osse duer til XP dokumenter, og om der overhovedet er lavet
om på filformatet af dokumenter fra 2K til XP.

--
Bjarke Andersen