Navision Financials vs. Concorde C5
Fra : Thomas Bjørn

Dato : 21-01-01 04:32

Vi er en nyetableret virksomhed. Indtil videre er den tegnet som
enkeltmandsvirksomhed, og vi er i alt 5 mennesker ansat på freelance basis.
Vores branche er konsulentydelser, vi har altså intet varelager, deruodver
har vi behov for kundedb, timestyring, samt evt. integration til internettet
Vi forventer snarlig omdannelse til ApS. Hvilket økonomistyringssystem
anbefaler i ?

Fra : Charlotte

Dato : 21-01-01 10:33

Der findes en del økonomisystemer, som opfylder dine ønsker, se:
http://regnskabsprogrammer.homepage.dk der bl.a. indeholder en
alfabetisk oversigt over dansk-sprogede økonomistyringssystemer.

MVH. Charlotte

Fra : Lars Brink

Dato : 21-01-01 18:26

Listen manger lige:
http://www.officefinancials.dk/

Mvh,

Lars

Fra : Hans Pedersen

Dato : 21-01-01 11:30

On Sun, 21 Jan 2001 04:32:21 +0100, "Thomas Bjørn" <45t@lk.dk> wrote:

>Hvilket økonomistyringssystem
>anbefaler i ?

Måske det var en idé at tage et kig på Maconomy? Søg på Jubii...

Hans Pedersen
Coming up: http://lommecomputer.dk
ICQ: 9178476

Fra : N/A

Dato : 28-01-01 16:00

Fra : Jørgen Rømming

Dato : 28-01-01 16:00

Jeg ville anbefale Concorde (ny Damgaard). Den har jeg positiv erfaring med.

mvh
Jørgen

http://www.roemming.dk