Driver til Ti 4600?
Fra : Henning Lund

Dato : 17-06-05 12:20

Hvilken driver skal min søn bruge til dette kort, jeg vil meget gerne
have et link.
Os er win xp pro.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-06-05 12:29

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvilken driver skal min søn bruge til dette kort, jeg vil meget gerne have
> et link.
> Os er win xp pro.

Tjae

Der er en tråd lige under den du har skrevet, fra Mat.

Kurt

Fra : Brian Lund

Dato : 17-06-05 12:47

> Tjae
>
> Der er en tråd lige under den du har skrevet, fra Mat.

Til et GF4 vil jeg nu hellere anbefale at bruge en driver fra version
40'erne...
Ok nu er det længe siden, men jeg har haft problemer med GF4 og nyere
drivere!

Brian

Fra : Villy Jensen

Dato : 17-06-05 14:19

> have

Til et GF4 vil jeg nu hellere anbefale at bruge en driver fra version
40'erne... Ok nu er det længe siden, men jeg har haft problemer med GF4 og
nyere drivere!

Enig!! - Hold dig til 4X. driverne til et GF4X000-kort!

Link til version 45.23:
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_45.23.html

Link til arkivet:
http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_archive.html

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Henning Lund

Dato : 17-06-05 12:50

Kurt Lund skrev:

> Der er en tråd lige under den du har skrevet, fra Mat.
>
> Kurt

eh link tak, jeg har lige påbegyndt abb. på denne gruppe

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 17-06-05 13:04

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvilken driver skal min søn bruge til dette kort, jeg vil meget gerne have
> et link.
> Os er win xp pro.

Den nyeste officielle:
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_71.89.html