Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q: Kontinuerlig med flash?
Fra : News

Dato : 17-06-05 09:28

Kan Canon 20D eller 350D tage kontinuerlige billeder,
(continous shooting mode), med fx. en Canon 550EX flash, hvor denne
selvfølgelig fyrer af ved hver frame?

Jeg har for nuværende et Canon Pro1, det kan ikke, den deaktiverer flash
i "contionus mode", af en eller anden grund.

Formoder at en 550EX kan følge med rent lademæssigt, eller?

Venligst
Peter

Fra : Kenneth

Dato : 17-06-05 10:42

"News" <mail@direkte> skrev i en meddelelse
> [...]
> i "contionus mode", af en eller anden grund.
>
> Formoder at en 550EX kan følge med rent lademæssigt, eller?

Jeg har forsøgt netop dette med min 350D og 240ex flash - indendørs med ikke
for svag belysning - frisk opladet batteri i flash.
Flashen skyder IKKE hver eneste gang (ved 3 billeder /sek). Det virkede
somom at det går lidt bedre hvis man skyder enkeltskud med ca. 1 sekund
mellem ver.

/Kenneth

Fra : Egon Stich

Dato : 17-06-05 13:29

"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> skrev i en meddelelse

> [...]
> Flashen skyder IKKE hver eneste gang (ved 3 billeder /sek). Det virkede
> somom at det går lidt bedre hvis man skyder enkeltskud med ca. 1 sekund

Køb en Quantum aku.
Så skal du se 550EX følge med.

MVH
Egon.

Fra : Kenneth

Dato : 17-06-05 14:30

Hov jeg mener naturligvis ikke 240 men Speedlight 420 EX