Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
350D med/uden dansk manual
Fra : Jan Aude

Dato : 16-06-05 21:08

Hej gruppe

Er der nogen problemer forbundet med at købe Canon EOS 350D uden dansk
manual, bortset fra at man skal læse på f.eks. engelsk?

Her tænker jeg mest på, om garantien vil være ligeså god.

Vil nok købe det i DK hos en internetforhandler pga. prisen

vh Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 16-06-05 22:38

Jan Aude (slet WAWWR) wrote:
> Her tænker jeg mest på, om garantien vil være ligeså god.
> Vil nok købe det i DK hos en internetforhandler pga. prisen

Ingen problemer i det - Canon har en EU-dækkende garanti.

Så længe du handler indenfor EU, så får du ikke problemer.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk