outlook navne i kontakte
Fra : thomas K

Dato : 16-06-05 18:54

jeg har en MASSE kontakter lagt ind men de ligger med efternavn, fornavn og
det er noget værre skrald i min pda som den opdatere til.
Vil høre om der en måde hvormed man kan lave dem alle om på een gang til
fornavn,efternavn.

kender kun til den manuelle facon og dropdown boxen

ved godt jeg kan sortere dem efter firma i min pda, men har mange der ikke
har et firmanavn tilknyttet

/thomas K

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 19:32

"thomas K" <thomas@thomaskaarup.com> wrote in message
> [...]
>
> kender kun til den manuelle facon og dropdown boxen
>
> ved godt jeg kan sortere dem efter firma i min pda, men har mange der ikke

Menu: Funktioner_Indstillinger - Klik på knappen "Indstillinger for
Kontaktperson"
Bjarne