Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik: Birdie-mam-mam
Fra : Erik W.

Dato : 16-06-05 15:50

Spurvemor kommer med babymad - Bon appetit!

http://erik.w-foto.dk/albums/userpics/10001/birdie-mam-mam.jpg

Billedet er taget på max blænde og er meget hårdt beskåret og ikke resized.
Så vær velkommen til at bruge det som optiktest. Ingen sharpness i
kameraet, - skærpet med 10D-finisher i PS CS

Mvh Erik

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 16-06-05 16:08

Har du flere billeder af dit akvarie?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

- The best way to kill a troll, is to ignore him.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-06-05 16:09

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> http://erik.w-foto.dk/albums/userpics/10001/birdie-mam-mam.jpg

Sjovt billede. Godt fanget. Fin beskæring. God komposition. Ingen dynamik i
farverne (er det konverteret til sRGB?). Pivende uskarp. Støjfyldt.

> Så vær velkommen til at bruge det som optiktest.

Ikke nogen rigtig god reklame for objektivet.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 06/11/05)

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 16-06-05 16:15

Jens Bruun wrote:
> Ikke nogen rigtig god reklame for objektivet.

Som er? Bigma'en er vel solgt?

Fra : Erik W.

Dato : 16-06-05 17:11

"Thomas Schreiber" skrev i

> Som er? Bigma'en er vel solgt?

EX 500mm f:4.5 HSM

Mvh Erik

Fra : Erik W.

Dato : 16-06-05 17:08

"Jens Bruun" skrev i

> Ikke nogen rigtig god reklame for objektivet.

Så er det da godt at du ikke køber det

Mvh Erik

Fra : Erik W.

Dato : 16-06-05 17:40

> "Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Sjovt billede. Godt fanget. Fin beskæring. God komposition. Ingen dynamik
> farverne (er det konverteret til sRGB?). Pivende uskarp. Støjfyldt.

Jeg glemte hel at sige tak for kritikken.
Hvis du mangler dynamik er det nok på grund af lyset (gråvejr).

> Ikke nogen rigtig god reklame for objektivet.

- eller for fotografen - du har helt ret. Man bør kun offentliggøre
billeder hvis de ´holder rent teknisk. Det er ikke nok at motivet er
interessant. Derfor har jeg også taget billedet ned igen.

Mvh Erik

Fra : Anders F

Dato : 16-06-05 23:12

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> wrote in message

> [...]
> billeder hvis de ´holder rent teknisk. Det er ikke nok at motivet er
> interessant. Derfor har jeg også taget billedet ned igen.

Næ, næ det må man ikke! Hvad med alle os der sidder og er enormt skuffede
over ikke at måtte kigge med? Kanon med teknisk gode billeder - men de gode
skud er nu normalt også gode med lidt "uld" =)

Mvh.
Anders

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-06-05 18:23

Erik W. wrote:

> Spurvemor kommer med babymad - Bon appetit!
>
> http://erik.w-foto.dk/albums/userpics/10001/birdie-mam-mam.jpg

Dit link virker ikke, jeg får flg. besked:

Not Found

The requested URL /albums/userpics/10001/birdie-mam-mam.jpg was not
found on this server.
Apache-AdvancedExtranetServer/2.0.50 (Mandrakelinux/7mdk)
mod_perl/1.99_16 Perl/v5.8.5 mod_ssl/2.0.50 OpenSSL/0.9.7d PHP/4.3.8
Server at erik.w-foto.dk Port 80

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen