nVidia 72.14 fra 14.06.
Fra : MAT

Dato : 16-06-05 15:32

ftp://download.nvidia.com/Windows/72.14/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 17-06-05 14:11

MAT wrote:
> ftp://download.nvidia.com/Windows/72.14/

Jeg får Access Denied når jeg forsøger at hente den.
Nogle der fik fat i den inden det blev spærret?

Eller måske der er en grund til den ikke optræder på
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Fra : MAT

Dato : 18-06-05 10:50

> Jeg får Access Denied når jeg forsøger at hente den.
> Nogle der fik fat i den inden det blev spærret?

Jeg hentede den og der er følgende nyheder:

This following are changes made and issues resolved since driver version
71.89:
.. Includes Imaging Science Foundation (ISF) certification for GeForce
6800 and GeForce 6600.
For more information on ISF, please visit http://www.imagingscience.com/
.. Designed for Media Center Edition Certification
.. GeForce 6200 w/TurbCache, Windows XP Media Center Edition 2005:
The system crashes intermittently when Media Center is launched in
full-screen mode, and either TV channels are changed repeatedly or
ATSC files are played sequentially.
.. GeForce4 MX 440/4000: The system hangs after running
UnrealTournament 2003 for an extended period of time.
.. SLI Resolved Shimmering screen under HL2 in SLI mode on
widescreen Dell 2005FPW panel
.. GeForce FX 5900 Ultra, Windows Media Center Edition 2005, NVTV:
Live TV hangs the system when run in full screen mode.
.. GeForce 6200 with TurboCache, Windows Media Center 2005: When
starting to record, then closing Media Center, then reopening to
recording in progress, a blue-screen crash occurs.
.. Desktop corruption occurs with VIA KT880 chipset.
This was not an NVIDIA bug.
See "VIA AGP 3.0 Chipsets" on page 13 for further explanation.

I.ø. er v72.14 fjernet helt fra deres download site fra den 17/6!

Fra : MAT

Dato : 18-06-05 11:46

> I.ø. er v72.14 fjernet helt fra deres download site fra den 17/6!

Nå, den 18/6 kl. 12:45 er v72.14 der igen i den engelske whql-udgave. Til
gengæld er den internationale version og manualerne der ikke.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 18-06-05 12:27

MAT wrote:

> Nå, den 18/6 kl. 12:45 er v72.14 der igen i den engelske whql-udgave. Til
> gengæld er den internationale version og manualerne der ikke.

Og nu er den væk igen.
Tror bare jeg venter til en officiel udgivelse :)