Skærme
Fijala 3554
19" CRT opløsning
Fra : Kim

Dato : 16-06-05 14:27

Jeg har lige fået en ny 19" CRT og bøvler lidt med hvilken
opløsning m.m. jeg skal køre med.

Den står nu på 1280 * 1024, 85 Hertz, men jeg syntes at bogstaverne
ikke er så sorte som de plejede på den gamle skærm.

Om det så er fordi jeg skal vænne mig til den nye skærm ved jeg ikke,
men ville lige høre her hvad I andre evt ville køre med i opløsning, Hz osv
?

Hvad skal DPI-indstillinge evt sættes til ?
Den står nu til Normal størrelse (96 DPI).

Jeg kører med den medfølgende driver til skærmen
der fulgte med pakken og ATI Catalyst ver. 5.5

Nogen her der venligst kunne komme med nogle råd ?

Mvh Kim
XP Pro
Sapphire ATI Radeon 9500 Pro, 128MB DDR-ram
19" ViewSonic E92F+SB
http://www.viewsoniceurope.com/dk/Products/CRTE2/E92f+SB.htm

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 16-06-05 19:21

Mens jeg selv havde en 19" CRT kørte jeg 1400x1050. Det kan lade sig gøre
med gode grafikkort, eller en skærmutility som Powerstrip.

VH Thomas