E-Mail
webnoob 5265
Irriterende panel i Outlook 2003
Fra : Hansen

Dato : 16-06-05 11:53

Kan det passe, at man ikke kan slukke "Alle postmapper" panelet?

Jeg bruger "Foretrukne postmapper", fordi jeg her selv kan bestemme over
mappernes visning og rækkefølge.

Men nu har jeg så de samme mapper listet to steder - liger under hinanden (i
panelet til venstre).

Outlook 2003 er jo et avanceret og på mange måder elegant og gennemtænkt
program. Så det virker helt utroligt, hvis man ikke har kontrol over sådan
en oplagt ting.

Fra : Viktor Andersen

Dato : 19-06-05 11:35

Tjah, sådan er vi jo så forskellige. Jeg har det lige omvendt. Jeg ville
gerne kunne slette "Foretrukne Mapper", men det kan man åbenbart heller
ikke.

Du må leve med det.

Viktor

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 20:59

"Viktor Andersen" <virgilante@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Tjah, sådan er vi jo så forskellige. Jeg har det lige omvendt. Jeg ville
> gerne kunne slette "Foretrukne Mapper", men det kan man åbenbart heller
> ikke.

Forskellen er jo, at man ikke selv har indflydelse på visningen i "alle
mapper" panelet. Ikke engang rækkefølgen kan ændres. Så af de to ville jeg
da bestemt foretrække den med de foretrukne.

At ingen af dem kan slukkes er da en falliterklæring.

> Du må leve med det.

Måske skulle man skifte mail-program - og udelukkende bruge
kalenderfunktionerne fra Outlook. De er nok svære at erstatte, når det også
skal kunne synkroniseres med mobilen.