Told- og Skat fusker med min sag ?
Fra : Mogens Arn

Dato : 20-01-01 21:42

Hej med Jer

Er dette den rigtige gruppe hvis man vil have lidt trøst og hjælp til Told-
og Skat´s grove metoder ?

Jeg har klaget over en skatteansættelse til skatteankenævn. Nu modtager jeg
en sagsfremstilling hvor mine faktiske forhold er blevet manipuleret til
ukendelighed, og med det resultat at skattevæsenet gør krav på et for mig
betydeligt beløb på 145.000.

- - - - - -
Mogens

Fra : poul

Dato : 21-01-01 02:08

Du har sikkert fået "trøst" nok hos din Advokat

Fra : N/A

Dato : 21-01-01 18:47

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-01-01 18:47

alexbo wrote:

> .....og give dig fuldstændigt ret.

Er det ikke et lidt "tyndt" grundlag (manden skriver et 6 linjers
indlæg) at give ret på?

Bare en strøtanke herfra.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : N/A

Dato : 28-01-01 16:03

Fra : Jørgen Rømming

Dato : 28-01-01 16:03

Skatteankenævnet er i mange kommune lige så røget, som skattevæsenet er
speget. Vil du have ret, så er det desværre næste instans,dvs.
Landsskatteretten. Det koster kr. 600.

mvh
Jørgen

http://www.roemming.dk