Word 2000 - Menu og værktøjslinier forsvun~
Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 16-06-05 09:10

Hej Gruppe

Problem med Word 2000 op Windows XP

Menu og værktøjslinier er fuldstændigt forsvundet! Der er kun den blå
titellinie tilbage...
Word kører ikke i fuld skærm - jeg har trykket esc...
Jeg har slettet normal.dot - hjalp ikke.
Taget en normal.dot fra anden PC - hjalp ikke.
Kørt en reparation via Kontrolpanel - tilføj/fjern programmer - hjalp ikke.
Opdateret Office fra Microsofts webside - hjalp ikke.

De andre programmer i Office-pakke fungerer som de skal...

Nu er jeg løbet tør for ideer...

Findes der en måde at "restore" værktøjslinier på? Er der genvejstaster der
kan gøre det?

Hilsen fra

Tim Bregning Karlsen

Fra : Calle.

Dato : 16-06-05 09:17

Tim Bregning Karlsen wrote:
> [...]
>
> Nu er jeg løbet tør for ideer...
>
> Findes der en måde at "restore" værktøjslinier på? Er der

Funktioner > tilpas > fanen "værktøjslinier" > sæt hak i dem du ønsker vist
--
Calle.

Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 16-06-05 09:43

Hej Calle

Tak for hurtigt svar, men mit store problem er netop at også Menu-linien er
væk. Altså ingen Filer / Rediger / Formater / Funktioner .... og hvad gør
man så?

Tim

Fra : Jan Kronsell

Dato : 16-06-05 12:04

"Tim Bregning Karlsen" <tbk@dragsholm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> væk. Altså ingen Filer / Rediger / Formater / Funktioner .... og hvad gør

Du har et problem med din registreringsdatabase. Se her for hjælp:

http://word.mvps.org/faqs/AppErrors/MissingMenusEtc.htm

Jan

Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 16-06-05 12:35

Tak for hjælpen Jan - det var lige den switch jeg også var nået frem til...

Problemet er løst for denne gang.

Tim

Fra : Jan Kronsell

Dato : 16-06-05 13:06

"Tim Bregning Karlsen" <tbk@dragsholm.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for hjælpen Jan - det var lige den switch jeg også var nået frem
til...

> Problemet er løst for denne gang.

Men switchen slår faktisk nogle opstartsparametre fra, så jeg ville nok
prøve at rette på den "syge" nøgle i registreringsdatabasen, og så undgå
switchen.

Jan

Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 16-06-05 13:22

Det vil jeg gøre - tak for hjælpen.

Tim

Fra : Jan Kronsell

Dato : 16-06-05 14:51

"Tim Bregning Karlsen" <tbk@dragsholm.dk> skrev i en meddelelse
> Det vil jeg gøre - tak for hjælpen.

Velbekomme!

Jan

Fra : Tim Bregning Karlsen

Dato : 16-06-05 11:55

Problemet er løst. Det viste sig at jeg kunne starte winword.exe med nogle
parametre som beskrevet på:

http://office.microsoft.com/da-dk/assistance/HP051892191030.aspx - det var
/a der virkede...

Hilsen fra