Tysk musik
Fra : Familien Nielsen

Dato : 15-06-05 23:14

personer der kan lide Tysk slagermusik, pop m.v. søges.

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 16-06-05 09:10

"Familien Nielsen" <famniel@mail.dk> skrev i en meddelelse
> personer der kan lide Tysk slagermusik, pop m.v. søges.

Joh, det er vist udmærket musik.

M.V.H.....Benny..

Fra : Familien Nielsen

Dato : 16-06-05 10:54

til Benny
hvis du er interesseret har jeg en del plader (vinyl) som er billigt til
salg.

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-05 14:27

"Familien Nielsen" <famniel@mail.dk> skrev i en meddelelse
> til Benny
> hvis du er interesseret har jeg en del plader (vinyl) som er billigt til
> salg.

Og det kan du så passende annoncere i news:dk.marked.privat.musik

/Alex

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 16-06-05 15:27

> [...]
> til Benny
> hvis du er interesseret har jeg en del plader (vinyl) som er billigt til

Det er da ikke helt utænkeligt, det afhænger selvfølgeligt noget af, hvad
det er for noget, for jeg startede jo ikke lige min samling i sidste uge, så
der står jo allerede lidt på hylderne. Måske så lige det værste ....
Hvor står det henne. Som du kan se fra mit postnummer, så er jeg ikke så
pokkers langt væk fra Brønderslev.

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-05 15:48

On Thu, 16 Jun 2005 16:27:17 +0200, "Benny Mortensen 9700"
<wrapup1@kittymail.com> wrote:

>Det er da ikke helt utænkeligt, osv. osv..

Kan I ikke flytte denne salgssnak enten over på privat E-mail, eller
over i en markedsgruppe?
Det kan vist ikke siges at have særlig stor relevans for brugerne af
dk.kultur.musik, ud over I er way off topic.

FUT til news:dk.marked.privat.musik

Fra : Familien Nielsen

Dato : 16-06-05 21:34

jeg bor i Tinglev Sdr. Jylland, du kan maile til mig så kan vi fortsætte
der, nogen har vist ondt i den kulturelle røv.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-06-05 21:38

Familien Nielsen skrev:

> jeg bor i Tinglev Sdr. Jylland, du kan maile til mig så kan vi
> fortsætte der, nogen har vist ondt i den kulturelle røv.

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.kultur.musik

3.2 Frabedes:
Køb og salg

Hvad er det du ikke forstår i ovenstående ?

FUT: dk.admin.netikette

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-05 23:09

On Thu, 16 Jun 2005 22:34:11 +0200, "Familien Nielsen"
<famniel@mail.dk> wrote:

>jeg bor i Tinglev Sdr. Jylland, du kan maile til mig så kan vi fortsætte
>der, nogen har vist ondt i den kulturelle røv.

Hvis du kalder det at have ondt i den kulturelle røv, at man ikke
gider salgssnak i en velfungerende debatgruppe, så ja.

Man kan så på den anden side mene, at en høflig henvisning til en
gruppe der netop er til formålet, faktisk er en venlighed.
Hvis alle postede hvad de ville i alle grupper, så kunne man nedlægge
usenet.

FUT til dk.damin.netikette

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 17-06-05 09:25

> jeg bor i Tinglev Sdr. Jylland, du kan maile til mig så kan vi fortsætte
> der, nogen har vist ondt i den kulturelle røv.

Tja, der må jo være mangel på interessante ting at skrive om, siden net
etiketten kan tilkæmpe sig sådan en stor opmærksomhed. Hvis reglerne om at
drikke alkohol og bilkørsel kunne få den samme opmærksomhed, så ville DK
have haft sin sidste spritbilist for mange år siden. Men det viser jo bare,
hvordan man kan klynge sig til noget uvæsentligt.
Jeg sender dig lige min mailadresse, så kan vi jo overlade vores ellers
positive tråd til dem, så kan de sidde og brokke sig over hinanden, og så
kan de sammen lede efter det sted, der giver dem ret, til at lære os noget
om net etikette. Et begreb de åbenbart ikke helt har forstået selv, siden de
fandt det okay, at spamme vores tråd med net etikette. Hvis det er
etikette, var vi vist bedre tjent foruden.

M.V.H.....Benny..

Fra : Frede Hansen

Dato : 16-06-05 13:00

"Familien Nielsen" <famniel@mail.dk> wrote in news:42b0a7e3$0$303
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> personer der kan lide Tysk slagermusik, pop m.v. søges.

Ååååååge, hvor er du ?

--
Frede Hansen
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc