Out Of Exile (2005) - Audioslave..16 kr. p~
Fra : Per Madsen

Dato : 15-06-05 23:03

Bare lige et tip til dem det måtte interessere:

Har lige købt Audioslaves nye "Out Of Exile" til siger skriver 16 kr. på
iTunes Music Store....

Go get it

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Otto J.

Dato : 15-06-05 23:07

> Go get it

Tja, jeg vil sgu _have_ penge for at lytte på 128 kbit, men det er så bare
mig...

Mvh. Otto

Fra : Kim Petersen

Dato : 15-06-05 23:40

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tja, jeg vil sgu _have_ penge for at lytte på 128 kbit, men det er så bare
> mig...

Rolig nu, Otto - vi skal bare være glade for at han køber musikken i stedet
for at stjæle den

Fra : Per Madsen

Dato : 15-06-05 23:40

Otto J. <hifiotto@hotmail.com> wrote:

> Tja, jeg vil sgu _have_ penge for at lytte på 128 kbit, men det er så bare
> mig...
>
> Mvh. Otto

OK

....prøv at træk i min finger.