Medion PC og driver til grafikkort ?
Fra : Peter Heide

Dato : 15-06-05 21:28

Har påtaget at hjælpe med en kollega's PC:

En Medion PC MT6 Type: MED MT 205

Købt i Aldi for ca. 2 år siden.

Mangler kun at installerer en driver til grafikkortet
og kan fandme ikke finde noget info nogen steder.
Aner ikke hvilket kort der sidder i.

Nogen der kan hjælpe hér ?

mvh Peter

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-06-05 21:34

Peter Heide wrote:
> [...]
>
> Købt i Aldi for ca. 2 år siden.
>
> Mangler kun at installerer en driver til grafikkortet
> og kan fandme ikke finde noget info nogen steder.

Tag det ud og kig på det..

Hvad står der på det?

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-06-05 21:42

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> crashed Echelon writing

> Nogen der kan hjælpe hér ?

har du prøvet www.medion.de

Ellers hvad står der lige inden bundkortets bios starter, de fleste
skærmkort poster lige infor der om GPU, ram og bios.

Ellers hiv kortet ud af maskinen og se hvad der står derpå.

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter Heide

Dato : 15-06-05 21:55

> har du prøvet www.medion.de

> Ellers hiv kortet ud af maskinen og se hvad der står derpå.
by email? Remove the spammer in address

Har prøvet ovenstående url .

Jeg håbede at der måske er en læser der ved hvilket kort
der sidder så jeg slipper fri for at åbne min kollega's PC.
Har rodet med hans møg-PC i 4 timer nu og er dødtræt af
det !

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-06-05 23:51

Peter Heide wrote:

> [...]
> der sidder så jeg slipper fri for at åbne min kollega's PC.
> Har rodet med hans møg-PC i 4 timer nu og er dødtræt af

Hvis du ikke har haft den åbnet, hvad har du så lavet i 4 timer...?

-Sune

Fra : Peter Heide

Dato : 16-06-05 01:05

!

> Hvis du ikke har haft den åbnet, hvad har du så lavet i 4 timer...?

Nulret min dillermand blandt andet.

Den er OK nu, PC'en altså, grafikkort er integreret i motherboarded.
Da vi fandt ud af hvilket mb der var i ,var problemet løst.

Fra : StoneWare

Dato : 16-06-05 10:18

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> !

> Nulret min dillermand blandt andet.

haha...........god griner.........den skal jo også passes ind imellem

Fra : Brian Hansen

Dato : 15-06-05 23:32

> [...]
>
> Købt i Aldi for ca. 2 år siden.
>
> Mangler kun at installerer en driver til grafikkortet
> og kan fandme ikke finde noget info nogen steder.

Gå ind på http://www1.medion.de/downloads/ og indtast S/N: så kommer
driveren til maskinen.

Brian