Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor er Canon eos 20D billigst?
Fra : PI

Dato : 15-06-05 20:14

Hej NG

Hvor kan finder jeg Canon eos 20D billigst på nettet?

Ps.
Jeg skal kun bruge huset...

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
PI

Fra : Jacob

Dato : 15-06-05 20:48

"PI" <nomail@nomail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvor kan finder jeg Canon eos 20D billigst på nettet?
>
> Ps.
> Jeg skal kun bruge huset...
>
> På forhånd tak for hjælpen.
>

> Mvh
> PI

USA.

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 15-06-05 21:48

"PI" <nomail@nomail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvor kan finder jeg Canon eos 20D billigst på nettet?

> [...]

Billigt er jo relativt, jeg gav i april 1.321,00 EUR ( inkl fragt ) for mit
20d hus hos www.technikdirekt.de , jeg er ikke klarover om det er billigt,
men jeg syntes det var acceptabelt når der huskes der ikke betales moms fra
tyskland, momsen er åbenbart ens for den slags udstyr.

Peter Michael Nielsen

Fra : Thor

Dato : 15-06-05 22:19

> [...]
> billigt, men jeg syntes det var acceptabelt når der huskes der ikke
> betales moms fra tyskland, momsen er åbenbart ens for den slags udstyr.

Momssatsen er ca 14 % i Tyskland -
hvordan slipper du for at betale denne moms?

mvh Thor

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 15-06-05 22:58

"Thor" <thor@thor.thor> skrev i en meddelelse

> Momssatsen er ca 14 % i Tyskland -
> hvordan slipper du for at betale denne moms?
>
> mvh Thor

Tja jeg er ikke blevet opkrævet ekstra moms de gange jeg har handlet i
Tyskland, en enkelt har jeg købt et objektiv på Ebay (blev leveret fra HK )
hvor jeg blev opkrævet ca 3 %.

Fra : waal

Dato : 15-06-05 23:05

"Peter Michael Nielsen" <pmn@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Tja jeg er ikke blevet opkrævet ekstra moms de gange jeg har handlet i
> Tyskland, en enkelt har jeg købt et objektiv på Ebay (blev leveret fra

Hvis du køber en vare i Tyskland skal du også kun betale tysk moms med
mindre forretningen har et stort årligt salg til Danmark( små 300.000), så
har de pligt til at opkræve dansk moms.

Michael

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-06-05 23:12

"Peter Michael Nielsen" <pmn@post10.tele.dk> wrote in message

> [...]
fra
> tyskland, momsen er åbenbart ens for den slags udstyr.

Næ man betaler bare ikke dansk moms for varer købt uden for Danmark og i EU,
så enkelt er det.

Mvh
Simon