Objective-C tutorial
Fra : Peter Makholm

Dato : 15-06-05 20:20

Jeg sidder lige og skal lave nogle proof of concept-widgets til mit
Dashboard, og Apple mener så tilsyneladende at jeg skal kode i
Objective-C.

Nogen der kender en god tutorial så jeg hurtigt kan komme igang? Antag
at jeg kan programmere i forvejen, en Objective-C for C-programmøre
vil være fint.

Jeg skal interface med et eksisterende C-bibliotek.

--
Peter Makholm | I have no caps-lock but I must scream...
peter@makholm.net | -- Greg

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 16-06-05 05:38

Peter Makholm wrote:
> [...]
>
> Nogen der kender en god tutorial så jeg hurtigt kan komme igang? Antag
> at jeg kan programmere i forvejen, en Objective-C for C-programmøre

http://cocoadevcentral.com/
Dette synes at være et helt godt at starte
Der er masser af links til andre tilsvarende sites samt links direkte
til de relevante steder hos Apple

http://maczealots.com/
Der findes enkelte ting her der kan være nyttige

> Jeg skal interface med et eksisterende C-bibliotek.

--
Bjarne D Mathiesen
København N ; Danmark ; Europa