Hvad koster en græsplæne...?
Fra : Anders Lund \(8900\)

Dato : 15-06-05 18:55

Hej!

Jeg står for, at skal have lavet græsplæne på ca. 1500 kvm. jord.
Hvor meget koster det ca., at få en hvid/sort anlægsgartner til at lave
dette?
Jorden skal vendes, udjævnes osv.

På forhånd tak

Anders Lund

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-06-05 21:22

On Wed, 15 Jun 2005 19:54:33 +0200, "Anders Lund \(8900\)"
<anders.lp_FJERN_@tiscali.dk> wrote:

>Jeg står for, at skal have lavet græsplæne på ca. 1500 kvm. jord.
>Hvor meget koster det ca., at få en hvid/sort anlægsgartner til at lave
>dette?
>Jorden skal vendes, udjævnes osv.

Prisen har jeg ikke rigtig nogen anelse om - men den kommer i høj grad
an på hvor regulært stykket er. Er den fuldstændig firkantet uden nogen
former for forhindringer, så er det selvsagt billigere end hvis der er
massevis af træer, buske, bede, terasser ol. man skal tage hensyn til.

Fra : jones_net

Dato : 16-06-05 07:43

"Anders Lund (8900)" <anders.lp_FJERN_@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg står for, at skal have lavet græsplæne på ca. 1500 kvm. jord.
> Hvor meget koster det ca., at få en hvid/sort anlægsgartner til at lave

Jeg vil tro mellem 10 og 12 kroner per kvm. alt efter hvor meget der skal
graves udenom og hvor meget der skal planes ud for at lave plænen næsten
vandret... Så er der måske lidt mængderabet ved 1500kvm.

Men ring til en anlægsgarntner eller lign. - de kommer gerne og kigger og
giver priser
Du behøver jo ikke at hyre manden, hvis du ikke har lyst til det, eller han
er for dyr.

/J