pst fil fra 2003 til 2002
Fra : Peter Jensen

Dato : 15-06-05 13:17

Hej,

Jeg får ikke lov til at importere min .pst fil fra Outlook 2003 ind i
Outlook 2002

Fejlen "Filen h:\kontakt.pst er ikke kompatibel med denne version af
informationstjenesten Private mapper. Kontakt administrator"

Hvordan får jeg min .pst fil fra 2003 ind i 2002? Grunden til Office skifte
skyldes jobskifte.

Fra : Olof Lagerkvist

Dato : 15-06-05 13:47

Peter Jensen wrote:

> [...]
> informationstjenesten Private mapper. Kontakt administrator"
>
> Hvordan får jeg min .pst fil fra 2003 ind i 2002? Grunden til Office skifte

Det blev skiftet pst-format till Unicode isf Ansi i Outlook 2003.
Grunden var at man behøvde støtte fler tegnsæt og pst-filer større end 2
GB. Måske kan denne artikel hjælpe dig:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=830336&product=out2003

--
Olof Lagerkvist