MiniMac, hvor kan den købes i København
Fra : Jakob Bindslet

Dato : 15-06-05 12:15

Hej Gruppe

Jeg er en inkarneret PC freak, der har besluttet at give Mac en
chance. Valget er derfor faldet på en Mac Mini, gerne med lidt ekstra
RAM og nyests OS X - desværre er det åbenbart umuligt at købe en Mini
med OS x 10.4 i København ... kan det virkeligt være rigtigt ? Er der
nogen der kender en Apple biks med Mac Mini + tiger (evt med ekstra
RAM) på lager ?

NB.
Jeg er klar over at jeg blot kan købe OS 10.3 modellen og for små
150,- få tilsendt en opgradering. Men da dette skulle være et
impulskøb er det bare ikek godt nok.

-
Jakob

Fra : Jakob Bindslet

Dato : 15-06-05 12:29

On Wed, 15 Jun 2005 13:14:44 +0200, Jakob Bindslet <Jagoop@image.dk>
wrote:

Jeg så lige denne - måske skulle man alligevel vente lidt med at
konvertere til Mac http://mediamac.dk/index.php/news/show/id=13869

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-05 13:48

> [...]

> chance. Valget er derfor faldet på en Mac Mini, gerne med lidt ekstra
> RAM og nyests OS X - desværre er det åbenbart umuligt at købe en Mini

Mange Fona-forretninger, i hvert fald den på Strøget. Og OfficeLine på
Åboulevarden, der er en apple-forretning.
--
Per Erik Rønne

Fra : Tom

Dato : 17-06-05 00:50

Hvis du ønsker en "rimelig cool" "macbehandling"... (!?)
Så tjek mac ( et eller andet) på gammel mønt..
En ny mac butik, der faktisk gerne "vil tale med dig" når du kigger forbi !!
Ligger på
http://www.maccenter.dk/
Jeg har lige været ude for at købe en ipod, og blev overrasket over hvor
afslappede de er..
Altså henne i butikken..
Og så havde de tid til at fortælle en urutineret køber lidt om den vare jeg
var på vej til at købe...
Sjældent.. men dejligt !!

Tom

PS
De glemte dog at fortælle mig at en ipod ikke virker før jeg har et firewire
-> ipod kabel.... Men hvad pokker træerne gror jo heller ikke helt op i
himmelen..

On 15/06/05 14:47, in article
1gy7cfh.1a5lg4630vqwwN%spam@husumtoften.invalid, "Per Rønne"