Install af driver på acer ferrari 3200
Fra : MIP

Dato : 15-06-05 09:49

Når jeg prøver at installerer grafikdriver (hentet hos acer) får jeg
beskeder at driver ikke kunne findes???
HJÆLP hvad gør jeg galt

Hilsen
MIP

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-06-05 10:59

MIP wrote:
> Når jeg prøver at installerer grafikdriver (hentet hos acer) får jeg
> beskeder at driver ikke kunne findes???

Hvad for et grafikkort sidder der i maskinen?

Hent hellere driveren hos ATI eller Nvidia.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-06-05 12:05

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> crashed Echelon writing

> Hvad for et grafikkort sidder der i maskinen?

Google gav ATI Mobility Radeon 9700

> Hent hellere driveren hos ATI eller Nvidia.

Og da det er en mobile GPU leverer ATi eller Nvidia driver direkte til
slutbruger men henviser til producent af blærbar.

--
Bjarke Andersen

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-06-05 14:19

Bjarke Andersen wrote:
> [...]
>
> Og da det er en mobile GPU leverer ATi eller Nvidia driver direkte til
> slutbruger men henviser til producent af blærbar.

Der findes et site der har ATI drivere der også virker på mobile GPU'er.

Lige om lidt kommer der en og poster linket..

Jeg har ellers selv installeret regulære Catalyst drivere på en bærbar
uden problemer. Men det er selvfølgelig ikke sikkert det virker på alle
bærbare.

-Sune

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-06-05 14:58

> Der findes et site der har ATI drivere der også virker på mobile GPU'er.
>
> Lige om lidt kommer der en og poster linket..

Ja der findes modificerede drivere som XG og Omega, som tager desktop og
smider de mobile GPUer ind i inf filen, men de fortæller osse at det måske
ikke lige virker, men at det burde.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-06-05 12:06

"MIP" <mip@va-bolig.dk> crashed Echelon writing

> Når jeg prøver at installerer grafikdriver (hentet hos acer) får jeg
> beskeder at driver ikke kunne findes???
> HJÆLP hvad gør jeg galt

Hvad er den nøjagtige besked?

Har du afinstalleret gammel driver først?

--
Bjarke Andersen

Fra : Hans

Dato : 15-06-05 12:31

MIP wrote:
> Når jeg prøver at installerer grafikdriver (hentet hos acer) får jeg
> beskeder at driver ikke kunne findes???
> HJÆLP hvad gør jeg galt

Er du logget på systemet som administrator?

Ellers får du sære fejlmeddelelser.

Hans