Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Musvit 04
Fra : Poul Petersen

Dato : 15-06-05 09:43

Hvor heldigt....
Se billede på dk.binaer under Musvit 04.
Poul.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-06-05 10:03

"Poul Petersen" <poulinas@mail.dk> wrote in message
> Hvor heldigt....
> Se billede på dk.binaer under Musvit 04.

HEH Den ser lidt sur ud ellers ganske godt fanget og en sød lille fugl.

Mvh
Simon

Fra : Poul Petersen

Dato : 15-06-05 10:22

"Simon Nielsen" <news@siho.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul Petersen" <poulinas@mail.dk> wrote in message
>
> HEH Den ser lidt sur ud ellers ganske godt fanget og en sød lille fugl.
>
> Mvh
> Simon

Ser sur ud - det tror pokker - skulle stå "foto"-model, som noget af det
første, den kommer ud i den nye store verden... )
Poul.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-06-05 10:42

> "Simon Nielsen" <news@siho.dk> skrev i en meddelelse

> Ser sur ud - det tror pokker - skulle stå "foto"-model, som noget af det
> første, den kommer ud i den nye store verden... )

Ja og så får den ikke engang penge for det. Men det er da dejligt at se
dyrelivet blomstre, mine forældre har to katarina parakitter stående hjemme
hos dem og de har lagt æg men at reproducere sig selv, de gider de godt nok
ikke, dumme fugle men så snart der kommer en lille unge ud af det så skal
jeg nok lægge billeder på nettet af den lille fugl

Mvh
Simon

Fra : Jakob

Dato : 15-06-05 10:32

In article <42afea13$0$676$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
poulinas@mail.dk says...
> Hvor heldigt....
> Se billede på dk.binaer under Musvit 04.

Kan du ikke overtales til at smide billeder på en webside istedet, det
er binær er sgu lidt besværligt når man kun sjældent bruger det :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-06-05 11:01

Jakob wrote:
> Kan du ikke overtales til at smide billeder på en webside istedet, det
> er binær er sgu lidt besværligt når man kun sjældent bruger det :0)

Især når man (som mange gør) normalt bruger en news-server, der ikke har
binære grupper, men først skal skifte til en anden server ;-(

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Erik W.

Dato : 15-06-05 11:12

"Poul Petersen" <poulinas@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor heldigt....
> Se billede på dk.binaer under Musvit 04.

Fint skarpt billede, men det kan forbedres i photoshop. - Meget bedre!
Sådan et bette ski' bliver garanteret stadig fodret af sine forældre. Hvis
du har en god fugletele så prøv at få et billede af det. men du må
naturligvis ikke skræmme forældre-fuglene væk.

Mvh Erik

Fra : Alex W

Dato : 15-06-05 12:37

> [...]
> du har en god fugletele så prøv at få et billede af det. men du må
> naturligvis ikke skræmme forældre-fuglene væk.

Er der et link ?

/Alex W

Fra : Alex W

Dato : 15-06-05 20:43

> Er der et link ?
>
> /Alex W

Jeg fandt pipperen på binear ... Sød størrelse og et pudsigt udtryk den
har.

Poul, smid et link i stedet, jeg skulle først abonnere og så smide abonn. ud
igen.

/Alex W

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-06-05 12:49

"Poul Petersen"
> Hvor heldigt....
> Se billede på dk.binaer under Musvit 04.
> Poul.

) kanon udtryk.!!
Prøv med shaddow/highlight kun highlight 4-6%
og måske beskære bund og højre side en smule.
ellers friskt og sprødt.. -max-

Fra : Poul Petersen

Dato : 15-06-05 13:51

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Poul Petersen"
>
> ) kanon udtryk.!!
> Prøv med shaddow/highlight kun highlight 4-6%
> og måske beskære bund og højre side en smule.
> ellers friskt og sprødt.. -max-

Ja, det giver jo lidt mere " volumen" og farver....
Poul.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-06-05 13:54

"Poul Petersen"

> "-max-"

> Ja, det giver jo lidt mere " volumen" og farver....
> Poul.

Volumen lidt mere bass og lidt mindre diskant,
just præcis -max-

Fra : Brian Lund

Dato : 15-06-05 20:48

> Hvor heldigt....
> Se billede på dk.binaer under Musvit 04.
> Poul.

Jeg har desværre heller ikke adgang til dk.binaer!

Brian