MiniMac og harddisk-hastighed
Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 15-06-05 09:00

Hej NG!

Hvad er egentlig miniMac'ens harddisk hastighed? Jeg synes ikke, jeg kan
læse noget på apples hjemmeside om netop denne faktor.

Det jeg specielt tænker på er omløbshastighed. Så vidt jeg husker er den
kun på 4200 omdrejninger pr. minut.

--Martin

Fra : Alex Henriksen

Dato : 15-06-05 11:56

Martin Agersted Jarl wrote:

> [...]
> læse noget på apples hjemmeside om netop denne faktor.
>
> Det jeg specielt tænker på er omløbshastighed. Så vidt jeg husker er den

Yeps, kun 4200rpm.

--
Regard Alex Henriksen / OZ2AFY
===========================

--- I use Mac OS X because I love Mac, not because I hate Microsoft

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 15-06-05 18:41

Alex Henriksen wrote:

> Yeps, kun 4200rpm.

Mange tak!

Fra : Zaphod B

Dato : 15-06-05 19:13

Alex Henriksen <alexie@zbox.dk.MINIMAC> wrote:

> Yeps, kun 4200rpm.

I alle fall i starten ble det levert noen med 5400 rpm, men det virket
ikke som om det var noe system på det, det var f.eks. ikke slik at
storebror systematisk fikk raskere disk. Vet ikke om det er levert noen
siden det med 5400 rpm?
--
/Z
Remove NOT..INVALID to email