Slideshow i PowerPoint - tid mellem billed~
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-06-05 02:24

Hej!

Jeg skal have lavet en lysbilledserie I PowerPoint, som skal afspilles
sammen med en mp3-fil.

Billederne skal skifte i "takt" til musikken, der er ét billede til
hver sætning i sangen.

Er det muligt at lave dette på en måde, så jeg kan afspille musikken,
og trykke på en tast, hver gang der skal skiftes til næste billede -
eller skal jeg manuelt indtaste, hvor lang tid der skal gå?

Det ville jo lette arbejdet noget, hvis jeg kunne gøre det på den
første måde...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

Fra : Lars Klintholm

Dato : 15-06-05 21:08

Den 15 jun 2005 skrev Lasse Hedegaard i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
>
> Er det muligt at lave dette på en måde, så jeg kan afspille musikken,
> og trykke på en tast, hver gang der skal skiftes til næste billede -

menuen Diasshow, Afprøv tidsindstillinger

Lars Klintholm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-06-05 22:36

On Wed, 15 Jun 2005 22:08:17 +0200, Lars Klintholm
<nospam2005@klintholm.com> wrote:

>menuen Diasshow, Afprøv tidsindstillinger

Helt perfekt!

Jeg troede det ville være enkelt at få PowerPoint til at afspille en
mp3-fil, men den stoppe så snart næste billede vises.

Hvordan får jeg den til at spille _hele_ mp3-filen, også selvom
billedet skiftes?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jan Kronsell

Dato : 16-06-05 12:07

> [...]
> mp3-fil, men den stoppe så snart næste billede vises.
>
> Hvordan får jeg den til at spille _hele_ mp3-filen, også selvom

Gå ind i brugernaimationsindstillingerne for dit lydobjekt. Her kan du styre
hvor mange dias, der skal vises før musikken stopper. Standard er 1.

Jan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-06-05 12:48

On Thu, 16 Jun 2005 13:07:03 +0200, "Jan Kronsell"
<kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> wrote:

>Gå ind i brugernaimationsindstillingerne for dit lydobjekt. Her kan du styre
>hvor mange dias, der skal vises før musikken stopper. Standard er 1.

Jeg havde ledt og ledt, men åbenbart ikke godt nok.

Tak for hjælpen til jer begge! Nu skal der laves "musikvideo"

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Jan Kronsell

Dato : 16-06-05 13:06

> Jeg havde ledt og ledt, men åbenbart ikke godt nok.
>
> Tak for hjælpen til jer begge! Nu skal der laves "musikvideo"
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Velbekomme.

Jan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 16-06-05 14:31

Den 16 jun 2005 skrev Lasse Hedegaard i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Tak for hjælpen til jer begge! Nu skal der laves "musikvideo"

Velbekomme, og tak for tilbagemelding

Lars Klintholm