MGP Assen Holland
Fra : MAXI-87

Dato : 14-06-05 21:59

Hej
Er der nogen i 6600 området der vil følges med os til Assen.
Vi kører ikke på motorvejen, men følger vestkysten.
Vi kører torsdag morgen, og hjem igen Søndag morgen.
Billig overnatning i telt.
Se evt. mere på
www.kongeaamc.dk

Med venlig hilsen
Hans Olsen

Fra : Armand

Dato : 14-06-05 22:31

MAXI-87 wrote:
> Hej
> Er der nogen i 6600 området der vil følges med os til Assen.
> Vi kører ikke på motorvejen, men følger vestkysten.

Vær opmærksom på at der ikke, som vist på nogle (forældede) kort, går
færge over Elben ved Cuxhaven!

--
Armand.

Fra : MAXI-87

Dato : 16-06-05 16:56

> Vær opmærksom på at der ikke, som vist på nogle (forældede) kort, går
> færge over Elben ved Cuxhaven!
Hej
Vi tager samme rute som sidste år, så er der kun en betalingsfærge og
en gratis.
Hilsen
Hans O

Fra : Knud Dam

Dato : 16-06-05 17:02

"MAXI-87" <ho@net.dk> skrev i en meddelelse

ved Cuxhaven!
> Hej
> Vi tager samme rute som sidste år, så er der kun en betalingsfærge og
> en gratis.
> Hilsen
> Hans O

Hej Hans.

Vi plejer også at køre den lille vej; men vi må nu betale ved begge færger.

Kører torsdag, så det kan være, vi mødes et eller andet sted.

; - )

KD

Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-06-05 18:34

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vi plejer også at køre den lille vej; men vi må nu betale ved begge
færger.

> Kører torsdag, så det kan være, vi mødes et eller andet sted.

Hvor lang tid tager "den lille tur" og er ruten simpelthen langs kysten?

Allan Bojesen
Også til Assen, med sønnike bagpå.

Fra : MAXI-87

Dato : 16-06-05 21:27

"Allan Bojesen" <allan@NOSPAMdkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor lang tid tager "den lille tur" og er ruten simpelthen langs kysten?
Hej
Vi plejer at køre omkring kl. 07.00 og er fremme ca. kl. 17.00
Vi kører ikke helt ud til kysten, men tæt på, ellers er der mange små
færger.
der er ca. små 800 km - men vi holder en del pauser og nyder turen, frem
for at ræse afsted.
Hilsen
Hans

---
www.kongeaamc.dk

Fra : Knud Dam

Dato : 16-06-05 21:47

> [...]

> Hvor lang tid tager "den lille tur" og er ruten simpelthen langs kysten?

Hej Allan.

Vi kører fra Odense (Kildebjerg) klokken 9 og så er vi på Witterzomer
campingpladsen ca. klokken 17.

Vi kører en 6-8 stykker. Du er velkommen til at følges, hvis du vil.

Ruten vi følger (Så vidt jeg husker):

Motorvej til Schleswig.

Derfra hovedvej til Itzehoe, med færge over ved Glückstat, via Bremervörde
og Beverstedt til færgen Sandsted-Brake.

Derfra til Oldenborg og på motorvej resten af vejen.

; - )

KD

Fra : Allan Bojesen

Dato : 16-06-05 23:09

> Vi kører fra Odense (Kildebjerg) klokken 9 og så er vi på Witterzomer
> campingpladsen ca. klokken 17.
>
> Vi kører en 6-8 stykker. Du er velkommen til at følges, hvis du vil.

Hej Knud

Det lyder som en fin tur. Har lige talt med sønnike (Kevin 16 år) der også
syntes turen med landeveje og færger lyder meget mere tiltalende end
udelukkende motorvej. Så vi har mere eller mindre besluttet at sige tak for
tilbudet og slå følge med jer.
Er det nødvendigt at reservere plads på Witterzomer, når det bare drejer sig
om et telt?

Allan Bojesen

Fra : Knud Dam

Dato : 17-06-05 16:04

> [...]

> tilbudet og slå følge med jer.
> Er det nødvendigt at reservere plads på Witterzomer, når det bare drejer

Hej Allan.

Det lyder godt !
Det er ikke nødvendigt at reservere plads.
Hvis I kan holde vores selvglade praleri, larm, druk og grillede madkultur
ud, så kan I bare slå teltet op i det område, hvor vi ligger.
Der er vi en 16-18 stykker, der plejer at mødes.
Turen derned går i et adstadigt tempo.
Min kone Pernille og en Quinde mere, Lis, kører på egne cykler.
Iøvrigt har vi de senere år samlet Henrik Lynnerup (der deltager her i NG)
op i Taulov.
Vi kører fra Kildebjerg ved Odense klokken 9 torsdag.
Du kan lige få mit nummer: 2025-1225
Hvor kommer I fra ?

Mvh

Knud Dam

Fra : Allan Bojesen

Dato : 17-06-05 19:13

> Hvis I kan holde vores selvglade praleri, larm, druk og grillede madkultur
> ud, så kan I bare slå teltet op i det område, hvor vi ligger.

Det lyder hyggeligt

> Turen derned går i et adstadigt tempo.

Det passer min kone fint, nu jeg har sønnike bagpå ;.)

> Min kone Pernille og en Quinde mere, Lis, kører på egne cykler.

Jeg kan desværre ikke nå at overtale konen til at tage med.

> Vi kører fra Kildebjerg ved Odense klokken 9 torsdag.
> Du kan lige få mit nummer: 2025-1225

Og mit er 20 29 21 31.

> Hvor kommer I fra ?

Århus. Er det ved afkørsel 61/Skærbækvej I samler Henrik op? Vi kan bare
tage den lille omvej og stå på der også. I er vel der 20-25 min. over 9?

Allan Bojesen

Fra : Knud Dam

Dato : 18-06-05 00:58

> Er det ved afkørsel 61/Skærbækvej I samler Henrik op? Vi kan bare
> tage den lille omvej og stå på der også. I er vel der 20-25 min. over 9?
>
> Allan Bojesen

Jeps !

Det er netop ved afkørsel 61 og tiden passer fint.

Henrik kører ZX10, så ham møder du der.

Ring, hvis der går ged i et eller andet.

; - )

KD

Fra : Allan Bojesen

Dato : 18-06-05 16:37

> Henrik kører ZX10, så ham møder du der.
>
> Ring, hvis der går ged i et eller andet.

Vi ses lige om lidt

Allan Bojesen
Skal vist lige have smurt kæden på Honda-færgen

Fra : Knud Dam

Dato : 19-06-05 00:34

> Vi ses lige om lidt

Perfekt !

; - )

KD

Fra : Knud Dam

Dato : 26-06-05 21:21

"Allan Bojesen" <allan@NOSPAMdkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Allan Bojesen
> Skal vist lige have smurt kæden på Honda-færgen

Hej Allan.

Tak for turen.

Vil du sende din mail-adresse til mig ved lejlighed ?

; - )

KD

Fra : MAXI-87

Dato : 16-06-05 21:23

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kører torsdag, så det kan være, vi mødes et eller andet sted.
Hejsa
Hvor kører i fra - og hvilken tid på dagen.
Vi ligger ca. 15 km. fra Assen, det er kanon billig og godt mad, samt
kun 10 euro for hele weekenden på campingpladsen.
Hilsen
Hans

---
www.kongeaamc.dk

Fra : Knud Dam

Dato : 16-06-05 21:49

> [...]
> Vi ligger ca. 15 km. fra Assen, det er kanon billig og godt mad, samt
> kun 10 euro for hele weekenden på campingpladsen.

Hej Hans.

Vi kører fra Odense klokken 9, og har ligget på Witterzomer campingpladsen i
mange år.

Det er absolut ikke billigt; men ligger så tæt på banen, at vi går derom, og
så møder vi en masse kendte ansigter hvert år )))

; - )

KD