Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søger: Digital kamera
Fra : Per Krabbe

Dato : 14-06-05 20:52

der tåler vand og sand.

Jeg mener jeg så et her fornylig der kunne tåle lidt af hvert. Det havde
ikke de bedste spec. men det er til vores datter som hun kan bruge på
ferien. Jeg mener prisen lå omkring de 2500

Jeg kan ikke huske mærket, så er der nogen der har et forslag til hvad det
var for et - alternativt har et andet forslag.

På forhånd tak

Per

Fra : Jacob

Dato : 14-06-05 21:27

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan ikke huske mærket, så er der nogen der har et forslag til hvad det
> var for et - alternativt har et andet forslag.

Jeg tror ikke på at noget optik kan tåle sand. man kan få nogle billige
engangskameraer der er beregnet til strandbrug.

Fra : Steen Larsen

Dato : 14-06-05 21:37

In article <42af3da3$0$18644$14726298@news.sunsite.dk>,
"Jacob" <Rocky.tmc.fjer_nes@mail.dk> wrote:

> "Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke på at noget optik kan tåle sand. man kan få nogle billige
> engangskameraer der er beregnet til strandbrug.

Olympus mju er lavet til at være vejrbestandigt.

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-05 21:52

"Steen Larsen" <steen.remove@this.lykking.dk> skrev i en meddelelse

> Olympus mju er lavet til at være vejrbestandigt.

Hvad med at få et undervandshus til dit kamera? Der er udgaver til lidt
overfladesvømning/skybrud og til decideret dykning.

Mvh. Claus Petersen

Fra : Carl Dragert

Dato : 14-06-05 22:23

http://www.pentaximaging.com/products/product_details?reqID=6442215&subsection=optio

Fra : Knud I

Dato : 14-06-05 22:25

> [...]
>
> Jeg kan ikke huske mærket, så er der nogen der har et forslag til hvad det
> var for et - alternativt har et andet forslag.

Det kunne være måske Pentax Optio WP
http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30100957
Mvh Knud

Fra : Per Krabbe

Dato : 15-06-05 19:56

"Knud I" <Knud_i@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kunne være måske Pentax Optio WP
> http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30100957
> Mvh Knud

Helt korrekt - og jeg har bestilt et. Tak for svarene og indlæg.

Når jeg skal bruge et personligt vælger jeg noget andet - dette er primært
til vores datter (9 år) som så får noget som kun kan hygge sig med på ferie
turen.

per