popcorn 1.74
Fra : Jane

Dato : 14-06-05 20:11

Jeg søger med lys og lygte efter en fil med Popcorn 1.74
da den kan håndtere Gmail - men suk den er umulig at opdrive?
En eller anden har ondt af mig og sender mig et link? please?
Gerne cc

Jane/ma~
--
http://spaces.msn.com/members/kkgnsdlkng/

Fra : John

Dato : 14-06-05 21:22

"Jane" skrev i en meddelelse

> Jeg søger med lys og lygte efter en fil med Popcorn 1.74
> da den kan håndtere Gmail - men suk den er umulig at opdrive?

Næh...:
http://www.majorgeeks.com/download3364.html

Flere:
http://www.google.com/search?q=Popcorn+1.74

Mvh John

Fra : Lars Stokholm

Dato : 14-06-05 22:53

John wrote:

> Næh...:

Men hvad er der egentlig sket med ultrafunk?

Fra : Jane

Dato : 15-06-05 08:19

Lars Stokholm skrev i <news:20050614215230@stokholm.dyndns.dk>:

> Men hvad er der egentlig sket med ultrafunk?

Ja det er da trist de ikke laver Popcorn mere - jeg kunen da
få lyst til at købe en version siden den nye 1.74 kun vil
tage en account.

Jane/Ma~
--
http://spaces.msn.com/members/kkgnsdlkng/

Fra : Jane

Dato : 15-06-05 08:18

John skrev i <news:42af3c69$0$38979$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Næh...:
> http://www.majorgeeks.com/download3364.html

Problmet var at alle de sider linker til ultrahalløj og de
har lukket siden ned, men heldigvis fandt jeg en japansk side
som havde en mirror der stadig var der men det vr vist på den
ottende side i Google efter at have prøvet hundreder af links.

Jane/Ma~
--
http://spaces.msn.com/members/kkgnsdlkng/