periodisk fejl muligt???
Fra : John Kjoller

Dato : 14-06-05 17:40

Jeg får et syret fænomen her:

http://csb.dk/main.php?vis=artist&artist=basix1&indhold=tourplan

- Nogle gange mangler der noget....

Se vedlagte.

Det ser ud som om man det altid virker, når man kommer fra en af de andre
sider. Men hvis man så opdaterer siden, når man er inde på "Tourplan" - så
mangler der pludselig noget....

Nogen der kan gennemskue?

KH
John

Fra : John Kjoller

Dato : 14-06-05 17:45

Kunne ikke vedhæfte... ved ikke lige hvorfor.

Screendumps ligger her istedet:

www.csb.dk/screen dumps.doc

Fra : Leonard

Dato : 14-06-05 18:07

"John Kjoller" <john@skrivikkedette-basix.dk> wrote:

>Kunne ikke vedhæfte... ved ikke lige hvorfor.

Heldigvis bruger du dtext.news-serveren, som ikke tillader vedhæftede
filer. Heldigvis, da det ikke er tilladt at vedhæfte filer i de
almindelige nyhedsgrupper.

Og du har også fundet en brugbar og tilladelig metode ved at lægge
dine billeder online.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Leonard

Dato : 14-06-05 18:12

"John Kjoller" <john@skrivikkedette-basix.dk> wrote:

>- Nogle gange mangler der noget....

Jeg kan ikke fremprovokere forskelle i FF.

Fra : John Kjoller

Dato : 14-06-05 18:22

"Leonard" <usenet@leonard.dk> skrev
> Jeg kan ikke fremprovokere forskelle i FF.

Det er ret underligt. Og ikke holdbart....

Og det er ikke kun FF. Jeg lånte en computer hos nogle venner, og der skete
det samme. Det var IE - 6.0 på XP

Fra : Thomas Jari

Dato : 14-06-05 18:21

On Tue, 14 Jun 2005 19:12:15 +0200, Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:

>Jeg kan ikke fremprovokere forskelle i FF.

Prøv den her: http://www.flematours.dk

Se den side der hedder The Tour. Nogle gange mangler linkboxene i
højre side. Opdaterer man siden dukker de op??

Problemet opstår kun i FF

Thomas Jari