Albuefeira
Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 14-06-05 17:29

Vi skal til Albufeira i juli, vi var der også i påsken.
Jeg ved hvor tunnellen fra strand til byen ligger, jeg ved hvor
udsigtspunktet ligger, rådhus og Mc.Donald, men hvor ligger bargaden
"the strip" i forhold til de nævnte steder. Jeg har ikke kunnet finde
det nogen steder på mit kort, og fandt det heller ikke sidst,pga.
uvidende guider.Der skulle ligge en restaurant der hedder "Annabelle",
hvor maden skulle være god og til rimelig pris, og det vil vi gerne
finde
Kan du, i, hjælpe.
Tak
TPB

Fra : steen

Dato : 15-06-05 05:06

On Tue, 14 Jun 2005 16:28:31 UTC, Thomas Peter Bitsch
<tpbknorr@EO3FNpost.tele.dk> (slet EO3FN) wrote:

> Vi skal til Albufeira i juli, vi var der også i påsken.
> uvidende guider.Der skulle ligge en restaurant der hedder "Annabelle",

http://www.google.dk/search?q=Annabelle+Albufeira

Så er du lidt videre.
--
steen - menzi.dk
      Lat 55.33254   Long 9.91410

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 15-06-05 16:36

steen <spamfrit@paradis.dk> skrev:
>On Tue, 14 Jun 2005 16:28:31 UTC,
>Thomas Peter Bitsch
><tpbknorr@EO3FNpost.tele.dk> (slet

>http://www.google.dk/search?q=Annab
>elle+Albufeira
>
>Så er du lidt videre.
>--
>steen - menzi.dk
>      Lat 55.33254   Long 9.91410
Den side kendte jeg godt, og den gav mig ikke nærmere oplysninger
om "the strip" - håber der er mere info fra andre, ellers er
sidste mulighed jo bare tage en taxa når jeg kommer derned.
Anyway - tak for svaret.
thomas

Fra : Kantate

Dato : 15-06-05 18:25

"Thomas Peter Bitsch (slet EO3FN)" <tpbknorr@EO3FNpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11187667110.992418445012344@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> uvidende guider.Der skulle ligge en restaurant der hedder "Annabelle",
> hvor maden skulle være god og til rimelig pris, og det vil vi gerne

Hej!
I Praia da Oura som er en del af det nye Albufeira ligger The Strip, gaden
ligger ikke i selve Albufeira. Når man kører fra Faro Lufthavn til Albufeira
kommer man igennem Oura. Tag en taxi der er ikke ret langt.
God tur!

Venlig hilsen
Bent

Fra : Thomas Peter Bitsch

> [...]