Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EF-S 10-22mm, det var netop det jeg ~
Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 14-06-05 17:18

....kunne lave, men denne optik. Hurra for den !
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=154638
Jeg er kun lige startet på hæftet om PS 7, men lavede "sløringen" i ACDSEE
6.0
Jeg ved godt at den ikke er så akkurat, men det må jeg se at få lært.
Mvh Niels

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 14-06-05 17:21

Niels Hejnfelt wrote:
> [...]
> 6.0
> Jeg ved godt at den ikke er så akkurat, men det må jeg se at få lært.

Jeg må være dum, for jeg fatter slet ikke hvad dit indlæg betyder ?!?!?
Forklar venligst.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

- The best way to kill a troll, is to ignore him.

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 14-06-05 17:30

> Jeg må være dum, for jeg fatter slet ikke hvad dit indlæg betyder ?!?!?
> Forklar venligst.

Hej Thomas.
Udelukkende, at denne optik give nogle muligheder, som alm. zoom-objektiver
ikke giver, og den erfaring vil jeg gerne dele med nogle andre.
Så kan det da godt være, at der er nogen der allerede ved det, men det
ødelægger ikke min begejstring
Mvh Niels

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 14-06-05 17:36

Niels Hejnfelt wrote:
> [...]
> ikke giver, og den erfaring vil jeg gerne dele med nogle andre.
> Så kan det da godt være, at der er nogen der allerede ved det, men det

Hvorfor linker du så til et billede hvor der er udført noget mildest
talt ringe PP ? Jeg er forvirret.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-06-05 22:43

Niels Hejnfelt wrote:
> [...]
> ikke giver, og den erfaring vil jeg gerne dele med nogle andre.
> Så kan det da godt være, at der er nogen der allerede ved det, men det

Muligheden for at lave ret grimt kunstig bokeh ? :)

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Gert Medom

Dato : 14-06-05 17:36

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ACDSEE
> 6.0
> Jeg ved godt at den ikke er så akkurat, men det må jeg se at få lært.
Spændende billede. Forvrængningen i perspektivet er til at få øje på, men
det bidrager til et "skævt" og provokerende billede.

Jeg har dog læst at "man" generelt anbefaler at zoome ind ved
portrætfotografering for at undgå forvrængninger i personens ansigt. Men
her
synes jeg det virker!

/ Gert