Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb hos easyshopping.dk
Fra : Jan Aude

Dato : 14-06-05 17:14

Hejsa

Jeg overvejer kraftigt at købe Canon EOS 350D.

Har set et godt tilbud på easyshopping.dk, men ved ikke om det er et
firma der er værd at handle med. Tænker mest på service ifm.
reklamationer osv.

prøv at se linket.

http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=1636&men
u=Multi&menuid=209&catid=210

Prisen er vist ok, da den indeholder et godt objektiv samt
batterigreb, til os der har en voksen hånd.

håber i vil kommentere dette.

hilsen Jan
Århus

Fra : newbie@news

Dato : 14-06-05 18:27

> Har set et godt tilbud på easyshopping.dk, men ved ikke om det er et
> firma der er værd at handle med. Tænker mest på service ifm.
> reklamationer osv.
<klip>
> håber i vil kommentere dette.
>
> hilsen Jan
> Århus

Hej
Jeg har handlet hos Easyshopping.dk men har heldigvis ikke haft brug for
deres service
Men handlen gik mega fint og hurtigt.

Hilsen Mainemarks-Møller

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 14-06-05 18:38

"Jan Aude (slet 1UBHF)" <aude@1UBHFpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har set et godt tilbud på easyshopping.dk, men ved ikke om det er et
> firma der er værd at handle med. Tænker mest på service ifm.

Jeg bestilte et EOS 350D hos dem i går eftermiddag og fik det i formiddags
(fransk/tysk/italiensk version med cash back kuponhæfte). En fin handel, men
jeg har ingen erfaring med reklamationer hos dem.

Fra : Jan Aude

Dato : 14-06-05 21:58

Henrik Weigelt <henrik@weigelt.[DK]> skrev:
>"Jan Aude (slet 1UBHF)"
> [...]

Hvad kan du få tilbage i cash back?
og gælder det også i DK?

Jan

En fin handel, men

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 14-06-05 22:06

"Jan Aude (slet Z04IO)" <aude@Z04IOpc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan du få tilbage i cash back?
> og gælder det også i DK?

Ja, det skulle gælde i DK - afhængigt af hvad man køber får man 50-150 Euro
tilbage, du kan læse mere om det her:
http://www.canonextrapromotion.com/

Fra : Jan Aude

Dato : 14-06-05 22:30

Henrik Weigelt <henrik@weigelt.[DK]> skrev:
> [...]

Det ser ikke ud som om man kan få penge tilbage i DK...

Jan

Fra : Jan Aude

Dato : 14-06-05 22:30

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 14-06-05 22:48

"Jan Aude (slet 3AXBK)" <aude@3AXBKpc.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser ikke ud som om man kan få penge tilbage i DK...

Jeg beklager - jeg har lige læst det med småt og DK er ikke med på listen!

Fra : Jesper Andersen

Dato : 16-06-05 10:33

"Henrik Weigelt" <henrik@weigelt.[DK]> wrote in

> Jeg beklager - jeg har lige læst det med småt og DK er ikke med på
> listen!

Så har du ikke læst det godt nok:

4 The promotion runs in the following 14 countries: Austria, Belgium,
Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Luxembourg, The Netherlands,
Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, or the United Kingdom. For the Cash
Back to apply, the products on the above list must be purchased by an end-
user in either of those countries.

5 The promotion is further valid only for residents of a country in the
European Economic Area (i.e. the European Union, Norway, Liechtenstein and
Iceland) and Switzerland.

M.a.o. Du skal købe dit objektiv/flash i et af de i pnkt. 4 nævnte lande og
bo i et af de i pnkt. 5 nævnte lande. Så køb via postordre i Tyskland, så
skulle den være hjemme.

/Jesper

Fra : zczc

Dato : 14-06-05 19:24

> [...]
> u=Multi&menuid=209&catid=210
>
> Prisen er vist ok, da den indeholder et godt objektiv samt
> batterigreb, til os der har en voksen hånd.

Det er godt nok en lang leveringstid...