Seagal beskyldt for at ødelægge film
Fra : Jim Andersen

Dato : 14-06-05 15:11

I EB læste jeg en artikel hvor filmselskabet var blevet sur på Seagal. Der
stod bl.a:

Steven Seagals opførsel har efterladt filmene ufærdige, med 'uoprettelige
problemer med historiens logik'.

Øeehhh... det er jo en Seagal film... hvad er problemet ?

/jim

Fra : Morten Nielsen

Dato : 14-06-05 19:14

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer med historiens logik'.
>
> Øeehhh... det er jo en Seagal film... hvad er problemet ?

Han blev nok klippet

Fra : Per

Dato : 15-06-05 09:46

> Han blev nok klippet

Du mener han var blevet for langhåret?

Fra : Per

Dato : 15-06-05 09:46

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> wrote in message
> [...]
> problemer med historiens logik'.
>
> Øeehhh... det er jo en Seagal film... hvad er problemet ?

LoL jeg tænkte nøjagtigt det samme! Siden hvornår har logik og mening været
en del af en Seagal film?